Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) -65 american laikka-avo (Luettu 4605 kertaa)
Nashorn
Vakiovieras
**
Poissa


Mitäs nyt nyhitäh, ku
parta loppui

Viestejä: 371
Sijainti: Vantaa
Liittynyt: 17.09.10
Sukupuoli: Mies
Re: -65 american laikka-avo
Vastaus #15 - 04.10.10 klo 21:52:43
Tulosta viesti  
On jokaisen itsensä päätettävä mikä on kellekkin "arvokas". pussihousuilussa on se ärsyttävä piirre että sitä on jotenkin pakko tuputtaa... laikka-avokin voipi olla komia... itse ajattelin hommata raadompaa jonka voi lintata oikein huolella niin ei tarvitse tuota omaa pomppaa pilata kokonaan Kliseinen
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: -65 american laikka-avo
Vastaus #16 - 05.10.10 klo 09:41:08
Tulosta viesti  
Nashorn kirjoitti 04.10.10 klo 21:52:43:
On jokaisen itsensä päätettävä mikä on kellekkin "arvokas". pussihousuilussa on se ärsyttävä piirre että sitä on jotenkin pakko tuputtaa... laikka-avokin voipi olla komia... itse ajattelin hommata raadompaa jonka voi lintata oikein huolella niin ei tarvitse tuota omaa pomppaa pilata kokonaan Kliseinen


Kyllä tuota tuputtamista on joka harrastusmuodossa. Eli ei lähdetä foorumilla erottelemaan harrastajia eri ryhmiin. Meitä Rambleristejä on liian vähän eroteltavaksi. Silmänisku
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Enzo
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


It´s a finnish Jeep thing.
You wouldn´t understand

Viestejä: 2457
Sijainti: Tampere
Liittynyt: 13.06.05
Sukupuoli: Mies
Re: -65 american laikka-avo
Vastaus #17 - 06.10.10 klo 15:59:40
Tulosta viesti  
Yleisesti ottaen voin todeta, että useimmiten ihmiset suosittelevat sitä, minkä itse kokevat läheisimmäksi. Oli se sitten vaikka viiatti sitikkaharrastajalle.
Nimim. Kokemusta on.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun