Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4]  Lähetä aiheTulosta
Erittäin kuuma aihe (Enemmän kuin 50 vastausta) Virranjakaja 232seen? (Luettu 11282 kertaa)
CULMALA
Hyperaktiivi
****
Poissa


Tribute Mark Donohue

Viestejä: 1921
Sijainti: parainen
Liittynyt: 27.03.04
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #45 - 13.06.11 klo 10:08:03
Tulosta viesti  
[quote author=A-V link=1303376431/15#25 date=1305546413]Melko outoa, eikö Pekka & co ostaneet just USpartsista Turusta jakajansa?



Mä sen jakajan ostin tuohon Javeen ja US Power Shopista kun Partsissa ei ollut vaihtoehtoja. Power Shopin tilannetta en tällä hetkellä tiedä, mutta veikkaisin että niiltäkin vielä saa jotain heti kun asiat taas on kunnossa.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11040
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #46 - 07.07.11 klo 14:22:22
Tulosta viesti  
Hornaan hain jakajan tänään tullista.  120€ kaikkine kuluineen.  Tulpanjohdot hain partsista, jotkut seevyn valmiit johdot, katotaan miten sopii.



« Viimeksi muokattu: 07.07.11 klo 19:57:24 Kirjoittaja pekka.j »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11040
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #47 - 12.07.11 klo 21:20:07
Tulosta viesti  
Johdot oli aikas passelit ja jakajakin solahti paikalleen oikein sievästi.  Mutta joku aivohäriö on mun päässä ku ei käy...  Ladatkoot nyt akun täyteen ja tää ihmettely jatkuu myöhemmin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
NonSenCe
Hyperaktiivi
****
Poissa


Kirojitushäiröit tarkoituskenmuikasia
.

Viestejä: 1596
Sijainti: Pori
Liittynyt: 29.01.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #48 - 09.05.12 klo 04:51:44
Tulosta viesti  
mun kiinan-hei jakaja sitten on saapunut californian santa barbarasta jonnekkin tulliin suomessa.. yritetty itsetullausta.. katotaan kelpaako.. ja saako sen tämän viikon aikana vielä kotiin. tiukkaa tekee mutta jos saa, ja viikonloppuna paistaa aurinko.. niin menee paikalleen.. paitsi..

noi tulpanjohdot ovat vielä täysi kysymysmerkki.. löytyyköhän sopivia porista jostain. vai pitääkö alkaa tilaamaan muualta. (tällöin epäilen että menee seuraavalle viikolle.. ei ne molemmat kuitenkaan kahdessa päivässä suomessa kulje.) toi aiemmin mainittu accel sarja kai tarvii ne pihdit jolla se kasataan? löytyyköhän noita hei jakajaan sopivia tulpan hattuja hyllystä sellasesta kaupasta jossa ne tekee vielä tulpanjohtoja mittojen mukaan. (muutama vuosi sitten oli parikin liikettä täälläpäin jokka niin teki)

mitä mä siis etsin kaupasta jos ei löydy irto osia? chevrolet suora kutosen hei jakajan tulpan johtosarjaa vai? minkä ikäseen tai minkä koneen sarja se on? joku vm.1980 250cid? vai fordin saman ikänen 300cid kutonen? (jossain luin sellaisestakin, että siinä on samassa kohdassa jakari, keskellä konetta toisinkuin chevyssä jossa se on päädyssä, eli fordin johtojen pituus olisi sopiva? mutta sopiiko ne jakajaan)
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11040
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #49 - 09.05.12 klo 05:56:12
Tulosta viesti  
Mun mielestä XJ:n 4.0:n johtosetti menee kans.

Ja toi standardin setti mikä näky mun kuvassa oli kans suoraan sopiva.
« Viimeksi muokattu: 09.05.12 klo 05:57:44 Kirjoittaja pekka.j »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Tapani
Aktiivi
***
Poissa


Verta,hikeä ja kyyneleitä

Viestejä: 573
Sijainti: Pori
Liittynyt: 22.04.07
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #50 - 09.05.12 klo 10:45:38
Tulosta viesti  
Tilasin aikoinaan Niemensivulta tee-se-itse sarjan, koska hyllyssä ei silloin ollut vastaavaa, pihdit sai lainaksi. Helppo nakki. Nyt tilauksessa HEI- jakajaan viritys jousisarja, sillä nykyisellään vetää liian aikaiselle.
Puolanjohto viritystäkin koitin huonolla menestyksellä (myytävänä 6 puolanjohtoa  Silmänisku )
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
NonSenCe
Hyperaktiivi
****
Poissa


Kirojitushäiröit tarkoituskenmuikasia
.

Viestejä: 1596
Sijainti: Pori
Liittynyt: 29.01.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #51 - 09.05.12 klo 23:02:24
Tulosta viesti  
mitäs toi accelin sarja mahtanu maksaa. entä toi standardi. kävin yhdessä paikassa ja siellä se tuntui vähän kalliilta joksikin tee itse sarjaksi kun yli 60e pyysivät.. (vai onko se halpa?)

yritän huomenna sinne niemensivulle ojantielle jos tällä kertaa olisi myyjä paikallakin silloin kun liikkeen pitäisi olla auki.

dart centterikin voisi tulla kyseeseen perjantaina jos vaikka hiljasella olisi jotain sopivaa hyllyssä. sopiiko se jeepin tulpanjohdot varmasti kanssa.. hiljasella voisi olla niitä hyllyssäkin hyvällä tuurilla.

ei missään muussa autossa ole jakajaan sopivia tulpanhattuja.. siis tavallisessa autossa? tällähän hetkellä mulla on sellaset kootut teokset johdot autossa olevassa vakiojakajassa kun ne auton mukana tulleet hajoilivat.. yksi musta en tiedä mistä on, yksi auton mukanatullut oranssi, ja neljä sinistä ford eskortin vm 86 johtoa. ne johdot kun olivat lähes uudet. Hymiö

-olispa se jakajan kansi kädessä niin olis helpompi käydä ettimässä johtoja. hahah.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11040
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #52 - 10.05.12 klo 06:16:27
Tulosta viesti  
en oo tosta xj:n johdosta varma, pisti vaan silmään et siinäkin on uros pää jakajan kannessa. Tavallisissa autoissa muistan törmänneeni 205 pösössä tollasiin johtoihin, mut siihen on muistaakseni 7 eri jakajan kantta olemassa.

Ja hinta, mulle noin 35e
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Jeep-Ukko
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa



Viestejä: 2549
Sijainti: Kuopion seutu
Liittynyt: 12.02.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #53 - 10.05.12 klo 22:35:41
Tulosta viesti  
Jeep-Ukko kirjoitti 17.05.11 klo 22:11:42:
Janne M kirjoitti 17.05.11 klo 20:38:09:
Mistäs johdot?

Jeep-Ukko kirjoitti 13.05.11 klo 14:47:54:
Pakettiin kuului sekä normaalit johdon päät, vanhalle jakajalle.
Ja toisessa pussukaasa tuollaiselle HEI jakajalle.
Eli sama sarja käy molempiin.

Tuo ACCEL sarja maksoi 37 euroa. Mukana tulee kaikki tarpeellinen.

Ite voisin suositella tuota. http://kuvablogi.com/nayta/3041864/

Olisko Tampereen päässä jopa Soinilla tai ShoutWestillä hyllyssä??

US Partsilta mulle tuli, paikallisen varaosaliikkeen kautta, sai rahti vapaasti...

Mää tein noista normaali päistä, kun mulla normaali jakaja, ja tavallisilla linjapihdeillä puristelin liittimet johtoihin, kun ei oikeanlaisia pihtejä itellä oo, mutta ei kai HEI ja normi päiden puristamisessa mitään eroa ole...
« Viimeksi muokattu: 10.05.12 klo 22:37:41 Kirjoittaja Jeep-Ukko »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
NonSenCe
Hyperaktiivi
****
Poissa


Kirojitushäiröit tarkoituskenmuikasia
.

Viestejä: 1596
Sijainti: Pori
Liittynyt: 29.01.07
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #54 - 10.05.12 klo 23:22:35
Tulosta viesti  
tilasin sitten tmi niemensivun kautta chevyn suoran kutosen piuhat. tulevat ehkä maanantaiksi. noin 40e sanoi hinnaksi.

(olisi ne saanut jo huomiseksi toisen firman kautta, mutta tuli kiire töihin niin en kerinnyt enää siellä käymään tilaamassa, joten päätin sponssata pienempää erikoisyritystä samalla kun olin siellä jo.)

veekasin johtoja olisi ollut hyllyssä mutta niiden pisimmät piuhat olivat vähän liian pitkän tuntuisia ja en halunnut alkaa tekemään itse muutoksia tai kasailemaan tee-se-itse sarjasta.

kattoo ny koska jakaja saapuu, ja miten kelit antaa myöten, sadetta lupailleet viikonlopuksi. ensi viikko pitäisi olla kuitenkin lomilla niin saattaa keritä odottelemaankin tulpanjohtoja. Hymiö

-------
edit.. Se Saapui. olisi ollut jo eilen aamu kymmeneltä jos olisin ollut kotona silloin kun postikusti oli käynyt ovella koputtamassa.
« Viimeksi muokattu: 11.05.12 klo 19:24:02 Kirjoittaja NonSenCe »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16337
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #55 - 11.05.12 klo 09:38:28
Tulosta viesti  
toi tulpanjohtojen tekeminen on todella simppeli homma. tarttet knipexit, sivuleikkurit ja pöydän sekä CRC/WD40. Ei ihmeempiä. Mulla oli tossa wrangler jutussa tarina kun tein hornetin vanhoista (ostin uudet HEI jakajaan) uudet wrangleriin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1850
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Virranjakaja 232seen?
Vastaus #56 - 19.04.21 klo 16:34:42
Tulosta viesti  
Myykös kukaan suomessa HEI-jakajaa 232seen?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: 1 2 3 [4] 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun