AMCCF foorumilogo
Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen? (Luettu 16560 kertaa)
petpi
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


AMC nyyppä

Viestejä: 2035
Sijainti: Manse
Liittynyt: 19.10.08
Sukupuoli: Mies
Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
06.05.11 klo 14:47:00
Tulosta viesti  
Toisella lukemisella ei mua enää naurattanut. Ihan kuin olisi lukenut omaa elämänkertaa  Silmänisku
Mites teillä?

_________

Jostain miesten keskustelupalstalta:
- Olen muuttamassa yhteen naiseni kanssa. Mitä kannattaa ottaa huomioon?
Kannattaako yleensä muuttaa?
t. nimim. Uskallanko?

- En suosittele. Molemmat alkavat nähdä vaivaa toistensa huonoista puolista. Jatkuvaa tappelua siivouksesta tyyliin "vituttaa kun saa aina siivota sun jälkiäsi". Voit oikeastaan ajatella asiaa myös näin: Ei ole olemassa enää "miesten ja naisten töitä". Pelkästään miesten työt. Nainen olettaa, että siivous, tiskaus, pyykinpesu, ruuanlaitto, vaatteiden silitys jne jaetaan puoliksi. Molemmat siis tekevät näitä koska on "vanhanaikaista" että nainen joutuisi tekemään kotityöt. Tottahan se silti on, kyllähän jokainen mies osaa tai ainakin pitäisi osata suoriutua noista kaikista. Mutta, kun pitää vaihtaa talvirenkaat, paikata puhjennut pyörän rengas, avata viemäri, korjata jotain, laittaa lamppu kattoon, leikata nurmikko jne jne. Ne ovat aina miesten töitä.. Se tasa-arvo katoaa oudosti siinä tilanteessa. No, noiden asioiden kanssa herrasmies pystyy elämään, harva nainen "haluaa osata" esim vaihtaa renkaita. Koita onneasi ja yritä sanoa samaa vaikka silittämisestä.

Tulet myös huomaamaan että pikkuhiljaa hyllysi alkavat täyttyä kaikenlaisesta turhasta rojusta. Joka perkeleen kulmaan ilmestyy jukkapalmu punaisessa sydänruukussa ja satoja, ehkä jopa tuhansia hyödyttömiä koriste-esineitä. "oli ihan pakko ostaa tuo posliinikissa kun se sopii niin kivasti noiden verhojen väriin". Muistinko jo mainita että verhot, matot, pyyhkeet yms tulevat muuttamaan väriään radikaalisti. Tulee kaikkia kivoja kivoja pastellisävyjä. Pikkuhiljaa tuntuu siltä kuin asuisit jossain vitun sisustusohjelmassa. Kannattaa ostaa myös joku muovipussi missä säilytät partakonetta, dödöä ja hammasharjaa. Vessan kaappiin ne eivät tule enää mahtumaan, se on sanomattakin selvä. Vessa pursuaa mitä ihmeellisempiä purkkeja ja lotioneja. Lisäksi siellä haisee hiuslakka, hajuvesi ja outo vaniljatangontuoksuinen hajusaippua, jolla ei saa pestä käsiä. Ja ne wc-renkaan pissatipat.....

Omat musiikkimieltymyksesi voit myös unohtaa, "en mä jaksa aina kuunnella tuollaista mörinää ja pauketta" samoin urheilun seuraaminen televisiosta on mahdotonta koska sieltä tulee aina joku vitun sinkkuelämää tms elämää suurempaa jota naisen on yksinkertaisesti pakko katsoa. Älä vaan tee sitä virhettä että sijoitat tietokoneen makuuhuoneeseen sillä silloin sen käyttäminen iltakymmenen jälkeen on mahdotonta koska se pitää niin kauheaa hurinaa. Ja ne johdotkin ovat niin rumannäköisiä. Äläkä edes kuvittele ostavasi enää koskaan mitään kaiuttimia, stereoita tms koska ne ovat niin rumia eivätkä ne sovi asunnon sisustukseen.

Hyväksy se että television päällä on hajukynttilä. Itse asiassa niitä on lähes joka puolella asuntoa. Ne on niin kivoja mutta niitä ei saa polttaa koska sitten ei ole enää kivannäköisiä. Kannattaa varautua myös siihen että rento kavereiden kanssa oleskeleminen asunnossasi on historiaa. Jos kaverit tulevat käymään, siivotaan ja leivotaan koska nainen ei halua että ihmiset luulevat että teillä on sekaista. Lisäksi on mm pakko aina ostaa/leipoa jotain jos joku kaveri sattuu tulemaan "kylään". Kahvi juodaan sellaisista pirun pienistä kupeista joita joutuu vetämään joku 5-6kpl että saat kahvihimosi tyydytettyä. Kahvipannu pitää myös pestä joka kerran jälkeen kun sitä on käytetty.

Kaverisi ovat muuten kaikki sinulle huonoa seuraa ja lisäksi suurin osa heistä on juoppoja luusereita naisesi mielestä. Voit unohtaa kumipitsan
syömisen samalla kun katsot leffaa koska
A) se on niiiiin epätervellistä
B) olohuoneessa ei saa syödä ettei limenvärinen sohva likaannu
C) et halua enää katsoa leffoja koska ainoa vaihtoehto on romanttiset komediat. "en mä halua katsoa tuollaista väkivaltaa", lisäksi naisille on yksinkertaista mahdotonta keskittyä elokuvaan koska samalla pitää lakata kynnet, föönätä, meikata, kihartaa hiuksia jne. Saat vastata koko ajan kysymyksiin "Kuka tuo on" "siis kuka tuo on ja mitä se tekee, miksi se nyt noin tekee". Elokuvanautinto on pilalla koska kuulet samalla mitä Petra on tehnyt viikonloppuna ja miten hänen poikaystävänsä Sami on siihen suhtautunut. Voisit muuten syödä vähän enemmän noita kasviksia.

Et tule enää ikinä löytämään mitään tavaroitasi koska nainen sisustaa ne kerran viikossa eri paikkaan. Avaimien pitäisi olla marimekon unikkokuvioisessa avainkaapissa mutta eihän niitä sieltä löydy koska tosiasiassa sinne mahtuu noin kolme avainta. Sen sijaan ne ovat eteisen lipastossa pienessä pahanhajuisessa peltipurkissa (löytyi kirppikseltä) jonka kantta on vaikea avata. Kaiken lisäksi se koko vitun lipasto seilaa ympäri eteistä vaihtaen paikkaa joka viikko. Ja arvaat varmaan kuka sitä vanhaa painavaa lipastoa raijaa joka viikko paikasta toiseen.. koitas laittaa se tuonne kulmaan.. Ei, ei sovi tuon sammakkopatsaan kanssa yhteen, koitas kantaa se tuonne kulmaan... ei sitä sinne voi laittaa, tulee huono feng shui....Koitapas kantaa se tuonne..."

Mitään elintarviketta ei voi pitää alkuperäisessä pakkauksessa vaan kaikki on sullottava pienen pieniin purkkeihin ja kippoihin jotka ovat epäkäytännöllisiä ja "tosi kivan näköisiä". Kaikki purkit ovat samanvärisiä ja ne on sijoitettu kaappeihin sellaisella logiikalla että kaapista on mahdoton löytää yhtään mitään. Varsinkaan kun purkkien sisältö vaihtuu kerran viikossa.

Viikolla juomisen voit unohtaa, samoin sen että otat illalla pari kaljaa. "Pitääkö sun aina juoda.. Sulla on pian samanlainen kaljamaha kuin teidän isällä". Dokaaminen kavereiden kanssa asunnossasi vaihtuu "Kutsuihin" joissa on pelkästään pariskuntia, taustalla soi hiljaa Ricky Martin tai Ultra Bra ja pöydällä on lukematon valikoima erilaisia pikkusuolaisia. Muista käyttää lautasta ja lautasliinaa. Lisäksi siellä haisee ne vitun tuoksukynttilät.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
coronetti
Vakiovieras
**
Poissa


Rust never sleeps

Viestejä: 314
Sijainti: Huutokoski
Liittynyt: 07.02.09
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #1 - 06.05.11 klo 16:47:07
Tulosta viesti  
Onneksi meillä ei ole tommosta.
Meillä rokettirolli raikaa,ei ole ainuttakaan kasvia talossa eikä ole hajukynttilöitäkään.
Tälläkin hetkellä keittiössä eräältä tasolta löytyy chevyn takatukivarsia. Virnistys Virnistys
Eikä kyl ole estetty menemästä bilettämään kun siltä tuntuu.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Enzo
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


It´s a finnish Jeep thing.
You wouldn´t understand

Viestejä: 2451
Sijainti: Tampere
Liittynyt: 13.06.05
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #2 - 07.05.11 klo 00:38:57
Tulosta viesti  
Just huomasin, kuinka hauskaa mun elämä on... Eipä silt, välillä sitä ajattelee että josko vielä... Tosin yksikään mun aikaisemmista naisista ei ole ollut tuollainen, tai ei ole ehtinyt kehittyä tuohon pisteeseen. Pyöritä silmiä

Sisustusyksityiskohtia olohuoneesta: Talvella ostettu jeepin vanne pitää ovea auki, käyttämätön jerrykannu, pienoismalleja. Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Jeep-Ukko
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa



Viestejä: 2549
Sijainti: Kuopion seutu
Liittynyt: 12.02.07
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #3 - 07.05.11 klo 10:26:40
Tulosta viesti  
Täytyy valita nainen sen mukaan, että tuollaista tilannetta ei synny  Silmänisku  Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Enzo
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


It´s a finnish Jeep thing.
You wouldn´t understand

Viestejä: 2451
Sijainti: Tampere
Liittynyt: 13.06.05
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #4 - 08.05.11 klo 13:25:05
Tulosta viesti  
Jeep-Ukko kirjoitti 07.05.11 klo 10:26:40:
Täytyy valita nainen sen mukaan, että tuollaista tilannetta ei synny  Silmänisku  Virnistys


Jos haistat tuoksukynttilän hajun, pakene paikalta. Virnistys Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16337
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #5 - 09.05.11 klo 09:46:09
Tulosta viesti  
Jeep-Ukko kirjoitti 07.05.11 klo 10:26:40:
Täytyy valita nainen sen mukaan, että tuollaista tilannetta ei synny  Silmänisku  Virnistys


osuit aivan asian ytimeen, mulla ei piä kestäis tommosta viikkoakaan Silmänisku
« Viimeksi muokattu: 09.05.11 klo 09:46:53 Kirjoittaja A-V »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
petpi
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


AMC nyyppä

Viestejä: 2035
Sijainti: Manse
Liittynyt: 19.10.08
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #6 - 13.05.11 klo 10:38:34
Tulosta viesti  
Tuoksukynttilät pitää vain kestää, kunhan kotileikki toimii muuten.  Silmänisku
Jos jollakin koulutus tökkii, tossa alla hyvä kikka.  Virnistys


En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut miksi miehet ajattelevat päällään ja naiset sydämellään.

Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Inthohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi: 'Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä'

Minä siihen: 'MITÄ?! Mikä v**tu toi nyt oli?' Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla: Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeet. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa'

Tajusin että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan joten aloin nukkumaan.

Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon. Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asuja päälleen. Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia. Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolla jossa hän valitsi itselleen timanttikorvakorut. Hän oli niin innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista
kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?

Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin: 'Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä'. Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan: 'Mitä?!'  Minä jatkoin: 'Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tarpeideni kanssa jotta voisin tyydyttää sinun ostos-tarpeet naisena'. Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: 'Mikset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?

Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää, ettei mulle v**tuilla!!
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16337
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #7 - 13.05.11 klo 11:52:13
Tulosta viesti  
Virnistys Virnistys Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11040
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #8 - 13.05.11 klo 12:24:51
Tulosta viesti  
Virnistys koita tässä sit tehdä töitä vakavalla naamalla...  Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
SamiN
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


Los projectos..

Viestejä: 2732
Sijainti: Järvimaa
Liittynyt: 01.05.04
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #9 - 13.05.11 klo 18:25:51
Tulosta viesti  
Onneks kotona ei tarvi olla vakavana..
Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
waunu
Vakiovieras
**
Poissa



Viestejä: 62
Sijainti: heavensinki
Liittynyt: 04.11.09
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #10 - 16.05.11 klo 11:40:45
Tulosta viesti  
Aina on vaihtoehto.

http://www.vaimovenajalta.com/
« Viimeksi muokattu: 16.05.11 klo 11:44:38 Kirjoittaja waunu »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
rebel70
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa



Viestejä: 7685
Sijainti: Kortejoki
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #11 - 16.05.11 klo 17:53:26
Tulosta viesti  
Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys VirnistysPiti ihan luetuttaa tuolla emännällä koko juttu Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys
  
Sivun alkuun
YouTube  
IP kirjattu
 
petpi
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


AMC nyyppä

Viestejä: 2035
Sijainti: Manse
Liittynyt: 19.10.08
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #12 - 21.05.13 klo 15:29:46
Tulosta viesti  
Pieni muistutus TAAS ennen kesälomia.

Veljet, elämme vaarallisia aikoja. Juhannus, kesäloma, terassikausi, napapaidat, shortsit, bikinit, uimarannan paljaat rinnat. Mies ei tiedä mihin katsoisi.

On erittäin suuri vaara ottaa kesävosu.

Älä kuitenkaan tee sitä!

Ensin täytyy tehdä selvä selko siitä, mikä on kesävosu. Se on sellainen, joka ei lähde aamulla pois. "Hoito" on sellainen, joka lähtee. "Soitellaan tai näkyillään" eikä tarvitse alkaa sen kanssa sitten sen kummempiin liikkeisiin. Kesävosu, se asettuu taloksi, ennen kuin huomaatkaan, se on vähän kerrassaan siirrellyt vaatteitaan asuntoosi. Se sanoo kovalla äänellä ystävättäriensä kuullen, että "ai niin, mun toiset kengät on sun luona". Perkele, ei mene kuin viikko, niin se alkaa puhua asunnostasi muodossa "meillä". "Meillä laitetaan tänään kai pastaa", se lirkuttaa viinakaupassa.

Kyllä se hävettää, kun jätkät teiltä töistä ovat siinä justiinsa hakemassa pohjia ja menossa illalla kaatamaan. Voit olla varma, että ne loman jälkeen kahvihuoneessa matkivat kesävosua ja muistuttavat siitä pastasta. Ennen kuin huomaatkaan, sinut on salakavalasti esitelty suvulle. Erkki-eno, toivoton kusipää, alkaa hypätä teillä jorisemassa. Sen Ladaa pitäisi hitsata. Kesävosun äiti, kantavosu, tulee yhtenä päivänä sinun asuntoosi, haukkuu verhot, marmattaa maton pesusta, kurkkii kaappeihin ja puhuu tyttärensä kanssa sinusta kuin ääliöstä:
- Se pitää saada laittamaan täällä paikat kuntoon.

Heinäkuussa viimeistään kesävosu alkaa lukea lehdestä ääneen eläinsuojeluihmisten kesäkissan ottamisesta varoittavia tekstejä.
Se kysyy, että eihän hän vain ole kesäkissa. Alkaa kysellä rakkaudentunnustuksia.

Niin on läpeensä juoni kesävosu, että avaa sinulle olutpullon ja muistuttaa että telkkarista tulee matsi. Saattaa malliksi neuloa lapaset, jos ei ole niin härski että virkkaa potkuhousut.

Yhtenä päivänä kun tulet asioilta, niin asunnossa tuoksuu juuri leivottu pulla.

Mikä on kaiken tämän kesävosun toiminnan perimmäinen tarkoitus?

Päästä naimisiin, saada satuhäät, päästä emännäksi. Sinä päivänä, kun palataan häämatkalta se lakkaa meikkaamisen ja itsensä laittamisen. Mitäs väliä, kun olet jo koukussa. Se antaa säärikarvojen kasvaa, Vermossa näkee siistimpiä hevosen jalkoja.
Ei enää pastasta lirkuteta, se on mikropitsa tai ei mitään.

Ei mene kauan, kun olette muka yhdessä tulleet siihen tulokseen, että sinun kunnollesi tekee hyvää ajaa polkupyörällä. Se vie autosi!
Kun sinä veivaat fillarilla kaatosateessa töihin, se lähtee äitinsä ja Irma-tätinsä kanssa Ikeaan. Se ajaa erikoisvanteesi tohjoksi jalkakäytävän reunoihin, Irma-tädin sateenvarjon piikki tekee oviverhoiluun ikävän jäljen. Auton CD-boksi täytetään Jari Sillanpäällä ja räpillä. Joudut käymään kavereiden luona kuullaksesi rokkia.

Kesävosu, taloksi asetuttuaan, tuulipukuistuu pikavauhtia.
Yves Rocher alkaa kirjoitella teille tiheään. Aina on Hobby Hallin osamaksuja peukalohangallinen. Elloksen paketteja saat hakea kerran viikossa.

Kesävosun lumoissa ei tule heti sellainenkaan asia mieleen kuin joulu. Jouluna se sitten kirkastuu. Ajattele tätä nyt kesällä. Sinä et enää jouluisin käy pokaamassa Hesasta lomille tulevia kotikaupungin tyttöjä. Ei, koko kesävosun suku syö teillä, sinun pussin päälle, koko joulun. Erkki-eno imuroi viinat, niiden puoliverinen koira kaataa kuusen ja hotkii kinkun. Kantavosu antaa sinulle Mennen-pakkauksen ja Karjala-aiheisen kaulahuivin ja Lähikauppa Sorjosen mainospipon.

Se vahtii koko talven, että käytät niitä.

Olet mennyttä kalua…
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
rebel70
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa



Viestejä: 7685
Sijainti: Kortejoki
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #13 - 21.05.13 klo 15:49:18
Tulosta viesti  
Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys Virnistys VirnistysPaha!! Ja just kahvilla kehuin pojille että oisittepa nähny miten isoja keuhkoja oli tytöillä kaupungilla...Hhahahahhaaa
  
Sivun alkuun
YouTube  
IP kirjattu
 
pekka.j
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


040-5211052

Viestejä: 11040
Sijainti: Parainen
Liittynyt: 23.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Kannattaako muuttaa naisen kanssa yhteen?
Vastaus #14 - 21.05.13 klo 16:04:58
Tulosta viesti  
Nää on niin mahtavia.  Totaalinen paskan duunipäivän pelastus  Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: [1] 2 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun