AMCCF foorumilogo
Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) Topicciin vastatessa aikaisemmat viestit (Luettu 17484 kertaa)
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16347
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Topicciin vastatessa aikaisemmat viestit
Vastaus #15 - 05.08.14 klo 08:56:05
Tulosta viesti  
Mä olen käyttänyt ja testannut foorumia eri Windows selainten (Firefox, Chrome, IE, jne) lisäksi iphonella/ipadillä safaria käyttäen, windoze phonella ie:llä, androidillla (padi/puhelin) sillä stanu internet selaimella ja chromella, sekä nokian symbian puhelimilla. En ole havainnut mitään tuon tapaisia ongelmia, edes ns. päällekkäin käytettynä.

Uloskirjautumisen muistaminen on yksi avaintekijöistä jos käytät useasta eri koneesta ja järjestelmästä kuten esimerkiksi allekirjoittanut. Tämä ainakin omalla kohdallani varmistaa sen ettei noita cookie/luetut/jne ongelmia tule.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
TeemuS
Ylläpito
*****
Poissa



Viestejä: 4369
Sijainti: Pirkanmaa
Liittynyt: 02.05.03
Sukupuoli: Mies
Re: Topicciin vastatessa aikaisemmat viestit
Vastaus #16 - 05.08.14 klo 23:09:33
Tulosta viesti  
A-V:lla on tuossa pointtia.

Itse käytän aina sitä tapaa että kun tulen foorumille niin kirjaudun sisälle, ja kun lähden pois niin kirjaudun ulos.

Vaikka foorumin periaatteessa pitäisi muistaa kirjautuminen, ettei aina erikseen tarvitsisi kirjautua sisään ja ulos, niin käytännössä tuo on niin monesti huomattu että erikseen sinään ja ulos kirjautuminen toimii parhaiten ja on selkeintä. Ja onhan se tietoturva-asiakin..





  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun