AMCCF foorumilogo
Normaali aihe JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012 (Luettu 1703 kertaa)
aki lisander
Aloittelija
*
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 41
Sijainti: pohjois-savo
Liittynyt: 24.05.12
Sukupuoli: Mies
JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012
01.06.12 klo 00:24:39
Tulosta viesti  
Tuollainen tapahtuma olisi tuusniemellä tarjolla, mukana myös veteraanit.
kyseessä on siis SM

lisätietoja: http://www.koillis-savonua.fi/
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
hentpe
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


HePe

Viestejä: 5954
Sijainti: Mynämäki
Liittynyt: 28.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012
Vastaus #1 - 01.06.12 klo 20:19:46
Tulosta viesti  
Ajakko ite vai ootko vaan muuten mukana hengessä??? Joskus käynyt hinailemassa, kun oli siihen tarkoitukseen sopivaa kalustoa tontilla.

Laji vaan kaipais tiettyä uudistamista. Vanhat VW ja Fiat jermut vissiin edelleen rulettaa SM:ssä vaikka toivoisin salaa et nää hiukan nykyaikaisemmat etuvetovehkeet yleistyis ja ne maakunnissa olevat viimeiset ehjät kuplan korit säästyis kadulle.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
aki lisander
Aloittelija
*
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 41
Sijainti: pohjois-savo
Liittynyt: 24.05.12
Sukupuoli: Mies
Re: JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012
Vastaus #2 - 01.06.12 klo 22:01:11
Tulosta viesti  
joo kyllä minä itsekkin ajan mutta en täällä kun täällä ajaa nuoret ja naiset ja sitten on ns.veteraani luokka itse ajan etuveto/kardaani sekä luokassa yleinen.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
tl
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa



Viestejä: 5915
Sijainti: Lempäälä
Liittynyt: 13.10.03
Sukupuoli: Mies
Re: JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012
Vastaus #3 - 02.06.12 klo 00:42:36
Tulosta viesti  
evk-luokka on ihan mielenkiintoinen kun on vähän enemmän vaihtelua tossa kalustossa.

Eipä sitä tosin juuri tuu muita kisoja käytyä kattomassa ku kardaanikunkkua, vaikka tuttavapiirissä aika paljon lajia harrastetaankin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
aki lisander
Aloittelija
*
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 41
Sijainti: pohjois-savo
Liittynyt: 24.05.12
Sukupuoli: Mies
Re: JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012
Vastaus #4 - 02.06.12 klo 14:41:50
Tulosta viesti  
tl kirjoitti 02.06.12 klo 00:42:36:
evk-luokka on ihan mielenkiintoinen kun on vähän enemmän vaihtelua tossa kalustossa.

Eipä sitä tosin juuri tuu muita kisoja käytyä kattomassa ku kardaanikunkkua, vaikka tuttavapiirissä aika paljon lajia harrastetaankin.


Minäkin ajelen just siksi evk kalustolla kun saa ajaa kilpaa enemmän päivän aikana kun pystyy koluamaan läpi yleisen luokan ja sitten tämän evk:n, jos olisi vaikka 133 fiiu alla niin ne ajelut jää sitten pelkkään yleiseen luokkaan.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
aki lisander
Aloittelija
*
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 41
Sijainti: pohjois-savo
Liittynyt: 24.05.12
Sukupuoli: Mies
Re: JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012
Vastaus #5 - 02.06.12 klo 14:58:26
Tulosta viesti  
hentpe kirjoitti 01.06.12 klo 20:19:46:
Ajakko ite vai ootko vaan muuten mukana hengessä??? Joskus käynyt hinailemassa, kun oli siihen tarkoitukseen sopivaa kalustoa tontilla.

Laji vaan kaipais tiettyä uudistamista. Vanhat VW ja Fiat jermut vissiin edelleen rulettaa SM:ssä vaikka toivoisin salaa et nää hiukan nykyaikaisemmat etuvetovehkeet yleistyis ja ne maakunnissa olevat viimeiset ehjät kuplan korit säästyis kadulle.  


ihan oikeassa olet että siellä vielä fiiatit jyrää aika pahasti, kuplat taas minun mielestä alkaa kuolla sukupuuttoon pikku hiljaa ainakin täällä itä-suomessa. nyt taas olen huomannut että tehdas viritteiset autot alkaa nousta suosioon kuten minäkin olen pitkään jo ollut opeleiden koneiden parissa. Kyseessähän on siis merkki joka ei ole hirveemmin paljon saanut suosiota tieliikenteessä mutta, jokkiksen parissa ihan suosittu kampe. Opelilta kun löytyy ihan hyvinkin pirteitä jm:n kelpaavia koneita, samoin myös on volkkarin etuvedot eli gti mallit ja nyt suosioon alkaa nousta citroenin mallit ja niistä yleisin malli on xsara josta on citroen suunnitellut ainakin sen VTS:sä mallin jos on kaikki sporttia tehtaaltaan tullessa eli alustat yms. ja koneessa on 163hv vakiona ja väännön puoli oli jossain 200nm korvilla sen kun riisuu kaikesta turhasta ja laittaa valmiiksi niin on aika paha vastus radalla ja ei tarvitse viritellä ja tehdasviritteiseen saa osaa motonetiltä ei tarvitse mitään alkaa itse sorvaamaan ja kone kestää huomattavasti pitempään kuin itse nyrkkipajalla tehdyt. avk myy aika halvalla vähän kolaroituja autoja joissa tehoa riittävästi alkaa rakentamaan jm:n ja mitä ne rutut haittaa kun lisää tulee kisoissa kuitenkin.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
HV
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


AMC Javelin 68

Viestejä: 2249
Sijainti: Seinäjoki
Liittynyt: 04.07.08
Sukupuoli: Mies
Re: JM SM nuoret / naiset 9-10.6.2012
Vastaus #6 - 09.06.12 klo 19:37:34
Tulosta viesti  
Tuossa tulikin aika mielenkiintoista tietoa, mihin suuntaan kalusto olis menossa. Itte en asiaa niin seuraa, mutta tosiaan tommoset laitteet varmaan tuo kaivattua kaluston muutosta radalle  Hymiö
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun