Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2]  Lähetä aiheTulosta
Kuuma aihe (Enemmän kuin 10 vastausta) Pandemia (Luettu 2254 kertaa)
JAMANT
Jätkä asuu täällä...
*****
Poissa


JEEP WAGONEER LIMITED
RULES

Viestejä: 3553
Sijainti: ESPOO
Liittynyt: 18.03.03
Sukupuoli: Mies
Re: Pandemia
Vastaus #15 - 04.04.20 klo 19:47:17
Tulosta viesti  
Ei oo vaikuttanu mun hommiin, paitsi tänään kävin poliisin luvalla Varsinais-Suomen puolella, Kiskossa tai itseasiassa Aijalan puolella, vein yhden WJ-Jeepin asiakkaalle trailerilla... Töistä on kaksi perunut, joista yksi on lomautettu ja kerkee nyt itse vaihtamaan kompuransa, toinen asuu Pohjanmaalla ja ei päässy Uudellemaalle... Yksi auto tulee kuljetuksella ensiviikolla Oulusta, kun muut nosti kädet pystyyn... Muuten kesäkuulle asti on täyttä (oon mä jotain tehny oikein)!!
« Viimeksi muokattu: 04.04.20 klo 19:47:57 Kirjoittaja JAMANT »  
Sivun alkuun
WWW  
IP kirjattu
 
hentpe
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


HePe

Viestejä: 5954
Sijainti: Mynämäki
Liittynyt: 28.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Pandemia
Vastaus #16 - 10.04.20 klo 21:34:37
Tulosta viesti  
Samoin meillä työt jatkuu. Jonoa parisen viikkoa. Pleksit on edessä, kumihanskat kädessä käsitellään avaimia, putsataan, desinfioidaan.....mut lattialiikenne on tosi hiljaista. Ei meillä tunnu käyvän enää kuin ne seitsämänkymppiset joiden ei pitäis. Muut osaa käyttää tota meidän tuonti ja haku automaattia.
Täällä maalla asumisesta on tosiaan se etu, et pihalla on aina jotain touhuamista. Ei käy aika pitkäksi vaikka kuinka pitäis jumittaa kotosalla.
Sen verran tuossa männäviikolla kuulin jo huonoja uutisia, et yks tuttu oli saanut tartunnan. On töissä lastentarhassa. En oo vielä kuullut et mikä on ollut olo.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Sivunvalintanappi Sivu: 1 [2] 
Lähetä aiheTulosta
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun