AMCCF foorumilogo
Normaali aihe Super bowl 2023 (Luettu 298 kertaa)
JKJCh
Aloittelija
*
Poissa


Rock has got the right
of way!

Viestejä: 32
Sijainti: Pirkkala
Liittynyt: 06.01.23
Sukupuoli: Mies
Super bowl 2023
13.02.23 klo 19:12:47
Tulosta viesti  
Johan oli jännä matsi. Viimeiseen asti sai taas istua tuolin reunalla, vaikka välissä meinasi jo usko loppua. Puolustukset oli molemmilla joukkueilla taas aika hukassa. Oikea joukkue voitti onneksi.

Itse olen jo vuosien ajan katsonut Super bowl:n ja heräillyt töihin sitten vähän myöhemmin. Vaan ei ole minua uskottu, kun olen sanonut, että kyllä se kannattaa.

Grillitassuja, ranskalaisia, pekonin makuisia sipsejä, wingsejä, jäätelöä, vähän karkkia, popkornia, Coca-Colaa ja Dr. Pepperiä. Siinäpä mässyä tällä kertaa.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
rebel70
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa



Viestejä: 7697
Sijainti: Kortejoki
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Super bowl 2023
Vastaus #1 - 13.02.23 klo 20:15:51
Tulosta viesti  
Joskus olen yrittänyt valvoa mutta uni on voittanut.
  
Sivun alkuun
YouTube  
IP kirjattu
 
KK
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa


Javelin AMX -71 rules!

Viestejä: 6204
Sijainti: Vantaa
Liittynyt: 24.01.03
Sukupuoli: Mies
Re: Super bowl 2023
Vastaus #2 - 14.02.23 klo 08:41:55
Tulosta viesti  
Pari kaveria muinoin pelas, ni tuli niitten ja kavereittensa kanssa pari vuotta kateltua, kaljan kanssa kyllä meni.
  
Sivun alkuun
YIMAIM  
IP kirjattu
 
A-V
Ylläpito
Toimikunta
*****
Poissa


just ramblin'...

Viestejä: 16350
Sijainti: Bearcity
Liittynyt: 01.01.00
Sukupuoli: Mies
Re: Super bowl 2023
Vastaus #3 - 14.02.23 klo 10:33:13
Tulosta viesti  
Mä yritin viimeksi pari vuotta sitten jenkeissä asuessa katsella superbowlin läpi taas... Samaan tapaan kun aina ennenkin puoliaikashown jälkeen ei jaksanut enää vaan kiinnostaa ja siirryin autotalliin, vaikka olen pelannutkin peliä teiniaikoina jenkeissä. Onhan se ihan älytön show kokonaisuudessaan ja jonkin verran piti olla perillä mitä pelissä tapahtui että smalltalk seuraavan kuukauden osui kohdalleen  Virnistys

Empä mä silti jaksa koripalloa, jalkapalloa tai pesistäkään katsella. Hmm.. jääkiekko menee paikanpäällä tai porukassa jos riittää virvokkeita. Silmänisku
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Janne M
Hyperaktiivi
****
Poissa


AMCCF Rocks!

Viestejä: 1855
Sijainti: Kangasala
Liittynyt: 01.04.10
Sukupuoli: Mies
Re: Super bowl 2023
Vastaus #4 - 14.02.23 klo 12:38:23
Tulosta viesti  
Tää on laji jota en itse ymmärrä , samoin kuin baseball, pesäpallo ja pallo jne.....lista olis pitkä Virnistys
Poika aloitti koripallon 4 vuotta sitten , sen jälkeen tullu seurattu NBAta melko tiiviisti .

  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
JKJCh
Aloittelija
*
Poissa


Rock has got the right
of way!

Viestejä: 32
Sijainti: Pirkkala
Liittynyt: 06.01.23
Sukupuoli: Mies
Re: Super bowl 2023
Vastaus #5 - 14.02.23 klo 18:16:01
Tulosta viesti  
Nykyään sääntöjen kanssa ja seuraaminen on aika helppoa, kun Suomalaiset kuuluttajat kertovat säännöt aika perinpohjaisesti ja on tullut tietokonegrafiikat, jotka näyttää mistä pitää juosta minne, eikä ole niitä mainostaukoja, kuten jenkkilän kanavilla.

Ennen ei ollut grafiikoita, niin piti itse kyllä olla tarkkana sen suhteen, muuten meni tilannetaju aika helposti.

En minäkään sitä sen enempää seurannut kuin vasta kun huomasin (en tiedä oliko silloin aiempina vuosina siitä ollut) kun mainostettiin MTV3:lla, että nyt näkyy ilmaiseksi ja se oli kouluaikaa (yli 15 vuotta sitten, en muista tarkkaa vuotta) niin ajattelin, että katsotaan nyt mistä siinä on kyse. Sen jälkeen olen katsonut joka vuosi olin sitten Suomessa tai muualla. Itselle kolahti, enkä muuta urheilua paljon katsele. Harmillisesti ei noita muita NFL pelejä tule ilmaiseksi kovinkaan usein.

Että jos joku miettii pitäisikö ensivuonna kokeilla katsoa niin jos vain pystyy menemään 10:een töihin ja koittaa ehkä nukkua muutaman tunnin ennen kuin ne siihen liittyvät ohjelmat alkaa, niin itse suosittelen. Tänä vuonna olisi kannattanut aloittaa, oli sen verran hyvä peli.
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
tl
Jätkä asuu täällä...
Toimikunta
*****
Poissa



Viestejä: 5915
Sijainti: Lempäälä
Liittynyt: 13.10.03
Sukupuoli: Mies
Re: Super bowl 2023
Vastaus #6 - 16.02.23 klo 13:00:27
Tulosta viesti  
Kyllähän sitä lähes kaikkea urheilua tulee katseltua, jos ei satu muuta tekemistä olemaan, mutta öisin ei kyllä tällä iällä enää pysty, siinä ei auta kaljakaan kun uni tulee Virnistys
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun