Turbiininpultit

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Turbiininpultit

Viesti Kirjoittaja juhap »

Minkälaiset pitäis olla nuo nelisatasen turbiinin kiinnitys pultit kovuudeltaan? Pitääkö olla eight grade, vai käykö semmoinen jossa on kannassa kolme raitaa?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Turbiininpultit

Viesti Kirjoittaja tl »

Jeeppiin tuli joskus laitettua, kun ei ollu muita tarjolla siihen hätään ja hyvin kesti. Mutta varmaan turvallisempi laittaa vähän lujemmat pultit
ScaliS
Viestit: 216
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 3:25 pm

Turbiininpultit

Viesti Kirjoittaja ScaliS »

itte muistelisin että tuossa 304/904 paketissa olis 3 viivaa vahvuutena...
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Turbiininpultit

Viesti Kirjoittaja juhap »

No nyt taitaa helpottaa... ::)



Noita kolmen viivan pultereita on tuolla miljoonalaatikoissa.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin