m-43 ja m-37 erot

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
mawe
Viestit: 6
Liittynyt: La Maalis 08, 2008 12:29 am

m-43 ja m-37 erot

Viesti Kirjoittaja mawe »

sopiiko m-37 m-43 tilalle hornettiin suoraan tai onko turbiini sopiva? kone on 232.
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

m-43 ja m-37 erot

Viesti Kirjoittaja raipe »

itte törmänny kahteen "erilaiseen" lodjuun. toisessa turpiinissa jäähdytys rivat och toisessa jäähdytys hoidettu putkien kautta lauhduttimella. ainaki nää sopii motin och kartaanin väliin samallalailla. eli pituudet och kartaanin poorit samat.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

m-43 ja m-37 erot

Viesti Kirjoittaja A-V »

turbiinit ei sovi keskenään. toisessa on ilmajäähdytys toisessa öljyllä syylärin kautta, kuten raipe tuossa kertoikin.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
mawe
Viestit: 6
Liittynyt: La Maalis 08, 2008 12:29 am

m-43 ja m-37 erot

Viesti Kirjoittaja mawe »

turbiinit ei sovi keskenään. toisessa on ilmajäähdytys toisessa öljyllä syylärin kautta, kuten raipe tuossa kertoikin.



jos ilmajäähymallin turbiini sopii öljyjäähy laatikkoon kiinni niin onko mitään estettä tai haittaa käyttää m-37 turbiinia m-43:sessa? tossa m-37 on vähän väljää ni laittaisin mielummin ton m-43sen kiinni. akselit ja turbiinikopat näyttäis olevan samanlaiset..
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

m-43 ja m-37 erot

Viesti Kirjoittaja raipe »

ne ei sovi toisiinsa.
Vastaa Viestiin