;D ;D ;D ;D ;D Ilmeisesti en pidä "vauhtiputkaa"??
Racers Place on kyllä paskin paikka, mistä koskaan olen osia yrittänyt tilata. Ei voi kyllä suositella, vaikka ilmatteeksi jakaisivat turhia lupauksiaan.
Sinulla on sitten se toinen ääripää. Homma on toiminut paremmin kuin hyvin. Tyhmiäkin on saanut kysellä. :)
Mulla oli ihan kiva kuva RP:sta, kunnes kyselin niiltä vaimentimien saatavuutta ja hintaa. No jotain vastailivat ja jäätiin odottelemaan lisätietoa ja sit muutaman viikon päästä tuli matkahuollolta viesti et sinulle on paketti, maksaa joku 500. wtf? No pojat oli tilanneet vaimentajat ja laittaneet tulemaan mulle, vaikka tosiaan vaan kyselin saatavuutta. ;D Nooh kiltisti ottivat kamat takaisin omaan piikkiinsä, eli ei mulla kyl mitään pahaa sanottavaa varsinaisesti ole.
Vaikka oot nokarasvat laittanutkin niin ei tosta break in fluidistakaan haittaa ole, saa varmaan kaikista vauhtiputkista, itse taisin ostaa racersplacesta
kertokaas tyhmälle mikä on vauhtiputki?
Tuossa tapauksessa "vauhtiputka" on synonyymi turhille lupauksilla ja äärimmäisyyksiin viedylle paskalle palvelulla. :)
Joo ei kai se aina niin hyvin kuvaava ilmaus ole, mutta vauhtiputka on varttuneemmalta jenkkiharrastajapolvelta oppimani nimitys noille amerikkalaisten autojen osiin erikoistuneille kaupoille.
Vaikka oot nokarasvat laittanutkin niin ei tosta break in fluidistakaan haittaa ole, saa varmaan kaikista vauhtiputkista, itse taisin ostaa racersplacesta
kertokaas tyhmälle mikä on vauhtiputki?
Tuossa tapauksessa "vauhtiputka" on synonyymi turhille lupauksilla ja äärimmäisyyksiin viedylle paskalle palvelulla. :)
Joo ei kai se aina niin hyvin kuvaava ilmaus ole, mutta vauhtiputka on varttuneemmalta jenkkiharrastajapolvelta oppimani nimitys noille amerikkalaisten autojen osiin erikoistuneille kaupoille.
Ei ole mullakaan pahaa sanottavaa RP:sta, ei myöskään US-Partsista, molemmissa olen saanut asiallisen palvelun ja haluamani tavarat.
Kuin myös Jamantilta, muitapa ei ole tullut edes käytettyä.
Ja mä en muuten aiemmin ole edes kuullut tuollaisesta sisäänajo-aineesta, ei silloin ennen vanhaan... Nokan sisäänajon ajax koneeseen jotku notkeat ja edukkaat öölit jotka meni sit vaihtoon heti ton 20-30 minsan käytön jälkeen, sit uus filsu ja kunnon ölpät ja ajamaan. Ja yleensä vaan 500 kilsaa ja taas uudet öljyt sisään. Jos vielä ton Javen koneen joskus teen, ni varmaan pitää ottaa käyttöön tuokin liemi. Muiden "asennusöljyjen" lisäx...
Vakionokkien kanssa voi olla hätävarjelun liiottelua mutta virinokkia oon nähny kulahtavan tosi nopeesti, tietty se on vaikee sanoo onko niissä ollu valmistusvikaa vai onko se johtunu sisäänajonpuutteesta mutta eipähän tarvi arvailla kun tekee sisäänajon kunnolla ja kunnon aineilla. Kalliimpaa (ja vittumaisempaa) se on lähtee vaihtamaan uutta nokkaa
Racer's placesta myös vain hyviä kokemuksia. Kamat halpoja ja tulivat täsmälleen luvattuna ajankohtana matkahuoltoon. Olen asioinut oikeastaan pelkästään netin kautta.