Jeep WJ 4,7 vikisee
Jeep WJ 4,7 vikisee
Tuli muuten mieleen kun mulla oli mitzu l-200 ja siihen vaihettiin takaperään stefa. No, pinionin mutteri lipsahti karvan verran liian tiukalle ja piti vikinää melkein heti rempan jälkeen. Hiukan kun löysäsi niin jo helpotti. Eli katoppas onko välystä siellä..
Jeep WJ 4,7 vikisee
Noita kun olen tutkinut, progressiivisen kytkimen vaihdon yhteydessä, niin se on aina takaveto ja se kytkin on se joka kitkan vaikutuksesta lisää etupään vetoa (takapään veto vähenee vain prosenteissa, kun 100 % on maksimi ja jos etupää vetää 50%, takapäälle ei riitä enää kuin 50%, mutta veto on kumminkin kiinteä!!! Ymmärskös tuosta mitään???)!!
Voi hyvin ottaa etukardaanin irti koeajon ajaksi (itsekin ottanut useasta sen pois ja kokeillut, mitä vaikuttaa!!!)!!
Voi hyvin ottaa etukardaanin irti koeajon ajaksi (itsekin ottanut useasta sen pois ja kokeillut, mitä vaikuttaa!!!)!!
Jeep WJ 4,7 vikisee
Muistaakseni ei, paitsi jos erikoistyökaluksi luokitellaan ulosvedin ja sopiva holkki stefalle, niin sitten joo (joillekkin jakoavain edustaa jo erikoistyökalua ;D ;D ;D )!!
Stefaa hyllyssä: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=2314
Stefaa hyllyssä: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=2314
Jeep WJ 4,7 vikisee
Joo, yleensä aina damperin irroittamiseen tarvitaan ulosvedintä!! Korjausoppaan mukaan tarvitaan ulosvedin, stefan irroittamiseen on olemassa oma erikoistyökalunsa ja asennukseen myös, mutta niitä harvalla on!! Soveltamalla sopivilla ruuvareilla irti ja kiinni jollain sopivalla holkilla!!! Tilaa on vähän!!