JEEP 4.0 rämpylään.
JEEP 4.0 rämpylään.
Oisko kellään tietoo onko tommonen abaut -92 mallin jeepin 4.0 likimainkaan samanmoinen motti ku 232? Mahtaskohan olla helpompi sovellus laatikoineen ku esim. joku 305/th350 gm.Sais oman merkin uudemman koneen ja hepojaki näyttäs olevan kivasti,vaikka enimmäkseen mennään matalalla ja hitaasti..Tulis -66 classiciin.
JEEP 4.0 rämpylään.
Sehän on uudempi kehitysversio samasta koneesta joten varmasti helpoin swappi noin asennuksen kannalta
JEEP 4.0 rämpylään.
Kasin kaaveliin menee suoraan
JEEP 4.0 rämpylään.
Ja sitten Jaguarin perä...
Silloin se vastaa Wheelsin Olle Wilsonin updeitattua Classicia.
Silloin se vastaa Wheelsin Olle Wilsonin updeitattua Classicia.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
JEEP 4.0 rämpylään.
Mihin hemmetin "kaaveliin"?? Ei ymmältäny..
JEEP 4.0 rämpylään.
Eli tuon startin pitää olla kytkinkopassa repsikan puolella.
Onkos tuon ikäisessä Classicissa avoin vai putkikardaani?
Onkos tuon ikäisessä Classicissa avoin vai putkikardaani?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
JEEP 4.0 rämpylään.
Classiceissa on putkikartaani.
Perä/ vaihteisto tarvinnee samat muutokset, kun perinteinen 6->8 swappi (tehonlisäys samaa luokkaa)
Eli joutunee vaihtamaan koko voimalinjan ja rakentamaan uuden tuennan perälle. Joensuustahan tähän löytyy rutiinia..
Kytkinkoppaan pitänee sovittaa koneen asennontunnistin
Perä/ vaihteisto tarvinnee samat muutokset, kun perinteinen 6->8 swappi (tehonlisäys samaa luokkaa)
Eli joutunee vaihtamaan koko voimalinjan ja rakentamaan uuden tuennan perälle. Joensuustahan tähän löytyy rutiinia..
Kytkinkoppaan pitänee sovittaa koneen asennontunnistin
JEEP 4.0 rämpylään.
Justjust.Täähän on Joensuussa helgen toimesta jo muutettu -67 rebelin perälle eli on avo kartaani.Meinasin jos ostas koko hemmetin jeepin jostainpäin maailmaa ja heivais laatikkoineen tekniikan keulille.Taitaa kyllä ens kesä jäädä väliin ku meinasin vähä muutaki samalla,maalaus,ilmajouset,sisustus,ni ja toi koneswappi.Javeliiniiki sais tiesti pikkuhiljaa taas ruveta laitteleen...
JEEP 4.0 rämpylään.
Se Wheelsin projekti Classichan oli pitkään kaupan pilahintaan, oliko joku 3 donaa ja oli jo ajokuntoinen, liki maalia vaille valmis peli.