Kyllä tommoset löytyy.Mutta vaakatasossa sarjojen välissä oli suorakaiteen mallinen tiiviste.Mutta tohon jamatin kuvaan liittyen tyhmä kysymys:pitääkö ne molemmat käyttää,jos pitää, niin pidempi pohjalle?
Ööh, nyt ei ymmärtänyt kysymystä :-[
Tai siis taisinkin keksiä, siis tarkoitat noita pakosarjan- ja imusarjan tiivisteitä, joo se pidempi kanteen ja lyhyempi sen päälle!!
Onko noin? Hyvä jos se niin tulee kun pitäs laittaa paikalleen noi sarjat. Ei ollut nimittäin kuin se pitkä laitettu kun otin irti...Tarviikos tai kandeeko laittaa jotain massaa vielä väliin.... ::)
Tämä on hakusessa, ja ADP.ltä löytyy,kun kysyin,mutta en löytänyt siltikään sivuilta: Intake to Exhaust Manifold gasket. Taidanpa tehdä itse,kunhan löydän jotakin materiaalia.Jamatin selvennys noihin tiivisteisiin auttoi kanssa ;)
Noita pitäis olla mullakin tallella!! Ei tartte jenkkilästä hankkii...
Tämä on hakusessa, ja ADP.ltä löytyy,kun kysyin,mutta en löytänyt siltikään sivuilta: Intake to Exhaust Manifold gasket. Taidanpa tehdä itse,kunhan löydän jotakin materiaalia.Jamatin selvennys noihin tiivisteisiin auttoi kanssa ;)
Tuo tiiviste tulee täydellisen koneen tiivistesarjan mukana.
tämmönen ei oo kovin paha nakki tehä ite siitä 'leikkaa-itse-pakosarjantiivisteestä' mitä löytyy muistaakseni ainakin motonetistä.. semmosta vaaleanpunaista 'levyä'...
Mistä näitä tiivisteitä oikeen tulee?Sain NonSenCeltäkin tiivisteen, kun kävin kuvaamassa tarkemmin noita putkia.Kiitti. Mutta onko kellään kuvaa ryypyn putkesta (kaasarin takaa)ja pitäisikö se olla jokin kierukka (miksi).APD.llä ei ole ainakaan sellaista.