Jeepin motti americaniin
Jeepin motti americaniin
Opelista en tiedä, mutta volvoa on etupään elinten luovuttajana kyllä käytetty jarrujen ja hammastangon takia. Voisin kuvitella opelixinkin käyvän, jos vaan leveys passaa ja commodore ois vielä suurinpiirtein samantehoinen ja painoinen, joten pitäis katsurillekin kelvata.
Jeepin motti americaniin
Mä oon asentanut omaan 1969 Americaaniin tekniikaksi 1972+ 258 ja 904 paketin, kardaani meni lisäksi vaihtoon.
Tarvittaessa annan lisätietoja aiheesta.
RS
Tarvittaessa annan lisätietoja aiheesta.
RS
Jeepin motti americaniin
Volvo on McPherson.
Jeepin motti americaniin
Koneen ja askin ostin joskus 1995 paikkeilla irrallisena, myyjän mukaan ne oli tulleet jenkeistä jonkun siellä "roddatun Jaguaarin pellin alla, joka Suomessa oli sitten korvattu Jagge omalla moottorilla.
Tämän takia mulla ei ole tiedossa alkuperäinen "elimenluovuttaja". :-/
Asennustyön tein kesällä 1998, jolloin "tikikamerat" oli kortilla, joten ei ole kuvia aiheesta, mutta esitettyihin kysymyksiin pyrin vastaamaan.
Sun tapauksessa työ on vielä astetta vaativampi, jos meinaan laittaa kyseisen paketin -65 Caanoon, konehuone kun on vielä ahtaampi.
RS
Tämän takia mulla ei ole tiedossa alkuperäinen "elimenluovuttaja". :-/
Asennustyön tein kesällä 1998, jolloin "tikikamerat" oli kortilla, joten ei ole kuvia aiheesta, mutta esitettyihin kysymyksiin pyrin vastaamaan.
Sun tapauksessa työ on vielä astetta vaativampi, jos meinaan laittaa kyseisen paketin -65 Caanoon, konehuone kun on vielä ahtaampi.
RS
Jeepin motti americaniin
Jos ooppeli ei oo mcperssonilla, ni vaikeex menee, tuon vanhan trunnion etupään tilalle käy perssonit suht helposti,mutta mittaile ja tuumaile vaan ooppelikin, hauskahan se on kuulla, miltä vaikuttaa.
Jeepin motti americaniin
mielenkiintoista