jeep strokers forum

Löysitkö netistä hyvän sivuston ja tai jotain muuta kiinnostaa? Linkit tänne!
Avatar
hentpe
Viestit: 2981
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2003 4:22 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Onkos tohon joku törmännyt?? Asiaa muistakin, kuin Jeepeistä.



http://www.jeepstrokers.com/forum/index.php



h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

maze
Viestit: 322
Liittynyt: Ma Elo 23, 2010 3:39 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja maze »

Hyvä linkkivinkki.

Nykyää vituttaa kun ei koulussa tullut opeteltua kunnolla nuita kieliä.(hyvä että suomea osaa kirjoittaa :D)



Tuota yritin katella nuita heppa määriä mitä on revitty irti amc kutosesta, 400hp näky olevan 4.0 turposta lähtenyt, paljoko tuo vakio lohko kestäisi tehoja???
juhap
Viestit: 6797
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja juhap »

Toi 4,7 taitaa olla aika suosittu tuolla Emiraateissa. Kaverilla on kanssa siellä samanlainen rakenteilla... Jos en väärin muista, niin aikalailla samoilla spekseillä CJ:n nokalle. Mutta ei se sielläkään ilmaista ole.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

Tuota yritin katella nuita heppa määriä mitä on revitty irti amc kutosesta, 400hp näky olevan 4.0 turposta lähtenyt, paljoko tuo vakio lohko kestäisi tehoja???
Tää nyt on toisen käden tietoa...

kyllä näissä meidän kutosissa lohkot kestää ahtamistakin. Jotkut ovat betonia laittaneet vesireikien alareunaan asti, mutta monet pitävät sitä turhana. Taotut männät pitää olla. Kampiakseli kestää. Kiertokanget ovat ehä se heikkolenkki ja vaihtoehtojakaan ei liikoja ole. Tosin tuossa TurboTomin 400 heppaisessa moottorissa taisi olla kiillotetut vakio kanget arp pulteilla. Ebayssa näyttäisi olevan 505 Performancen kankia. Eaglen kanget jos löytäisi jostakin. Kansien virtausta joutuu parantamaan jonkun verran, että 400 kaakkia irtoaa. Vakio bensansyöttö ja moottorinohjaus ei riitä 400 kaakin ahdettuun moottoriin. Turbo on hyvä vaihtoehto, kun maltillisilla voimatavoitteilla ja edullisesti haluaa piristää moottoria. Jos rahasta ei ole kiinni, niin valmiita turbopaketteja, alumiinikansia, ilokaasupaketteja, yms. on saatavilla. Viisaammat väittävät, että näiden moottorien max kierrokset pitäisi rajata noin ~5600 rpm.

http://www.jeepstrokers.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=391



Virittämisestä ja vaihtoehdoista lisää...

http://www.jeep4.0performance.4mg.com/stroker.html
h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

Ei nämä seuraavat kuvat liity jeep strokersiin millään tavalla, mutta kun on niin hyvän näköisiä kuvia turbo jeepistä. Ei nämä varmaankaan mene hukkaan tässä topicissa...













Iso kuva Jeepistä

http://mwphoto-misc.smugmug.com/Cars/SCCA-Racetruck-Challenge/1988-NIAGARA-FALLS-SCCA-RACE/33-BW/137471772_7ppZH-O.jpg
Avatar
hentpe
Viestit: 2981
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2003 4:22 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Hieno........toi keskimmäinen kuva aiheuttaamukavan WTF reaktion. Taustalla bemarin isetta jossa akselit korin ulkopuolella ja ratatassuilla ja sen takana dodge aries skoopilla........
h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

Vakio 4.0L Jeep turbon kanssa. 332WHP and 385TQ with only 8 PSI of boost.

http://www.jeepstrokers.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=3316

https://www.youtube.com/watch?v=uOjE4_tR0j0

[img width=400 height=433]http://www.qzal.net/01/2012-04/13358640581.jpg[/img]



Remmiahtimella 8-9 psi on top of a 260 horsepower.

h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

jeep strokers forum

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

On se kumma kun mutka putkessa ei sovi pellin alle  ;D

Vastaa Viestiin