Nykyää vituttaa kun ei koulussa tullut opeteltua kunnolla nuita kieliä.(hyvä että suomea osaa kirjoittaa :D)
Tuota yritin katella nuita heppa määriä mitä on revitty irti amc kutosesta, 400hp näky olevan 4.0 turposta lähtenyt, paljoko tuo vakio lohko kestäisi tehoja???
Toi 4,7 taitaa olla aika suosittu tuolla Emiraateissa. Kaverilla on kanssa siellä samanlainen rakenteilla... Jos en väärin muista, niin aikalailla samoilla spekseillä CJ:n nokalle. Mutta ei se sielläkään ilmaista ole.
Tuota yritin katella nuita heppa määriä mitä on revitty irti amc kutosesta, 400hp näky olevan 4.0 turposta lähtenyt, paljoko tuo vakio lohko kestäisi tehoja???
Tää nyt on toisen käden tietoa...
kyllä näissä meidän kutosissa lohkot kestää ahtamistakin. Jotkut ovat betonia laittaneet vesireikien alareunaan asti, mutta monet pitävät sitä turhana. Taotut männät pitää olla. Kampiakseli kestää. Kiertokanget ovat ehä se heikkolenkki ja vaihtoehtojakaan ei liikoja ole. Tosin tuossa TurboTomin 400 heppaisessa moottorissa taisi olla kiillotetut vakio kanget arp pulteilla. Ebayssa näyttäisi olevan 505 Performancen kankia. Eaglen kanget jos löytäisi jostakin. Kansien virtausta joutuu parantamaan jonkun verran, että 400 kaakkia irtoaa. Vakio bensansyöttö ja moottorinohjaus ei riitä 400 kaakin ahdettuun moottoriin. Turbo on hyvä vaihtoehto, kun maltillisilla voimatavoitteilla ja edullisesti haluaa piristää moottoria. Jos rahasta ei ole kiinni, niin valmiita turbopaketteja, alumiinikansia, ilokaasupaketteja, yms. on saatavilla. Viisaammat väittävät, että näiden moottorien max kierrokset pitäisi rajata noin ~5600 rpm.
Ei nämä seuraavat kuvat liity jeep strokersiin millään tavalla, mutta kun on niin hyvän näköisiä kuvia turbo jeepistä. Ei nämä varmaankaan mene hukkaan tässä topicissa...
Hieno........toi keskimmäinen kuva aiheuttaamukavan WTF reaktion. Taustalla bemarin isetta jossa akselit korin ulkopuolella ja ratatassuilla ja sen takana dodge aries skoopilla........