Grand Wagoneer 1989-1991

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Avatar
hentpe
Viestit: 2981
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2003 4:22 pm

Grand Wagoneer 1989-1991

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Kansa kaipaa kuvia. Ja onnea uuden hankinnan johdosta.
Enzo
Viestit: 1241
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 10:46 am
Paikkakunta: Tampere

Grand Wagoneer 1989-1991

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Onkos siinä katkeava etuakseli XJ:n tapaan?

Vauhdissa neliveto päälle?
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Grand Wagoneer 1989-1991

Viesti Kirjoittaja tl »

Noissa tais loppua kohden tehot tippua päästömääräysten tiukentuessa..
Avatar
pekka
Viestit: 4940
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

Grand Wagoneer 1989-1991

Viesti Kirjoittaja pekka »

Alkaa olemaan komee setti pihassa... Onnittelut hankinnasta.



Noi viimeiset on tosiaan aikas kuristettuja, mutta uus kaasari + imari tekee jo ihmeitä.
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

Grand Wagoneer 1989-1991

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Ei se tuossa -79 vuosimallissa, ei ole mitään eroja kumpi, onko neli tai kaksikurkkuinen kaasari.  Eikä sillä imarillakaan oo tienpäällä mittään eroa.. Turbiinin ja automaatin kunto kanssa ratkaisee toimivuuden. Kuinka se vaihtelee ja löytyykö aina kikkare kun polkaisee. Vaikka tuossa tapauksessa ero tuli holleyn ja edelbrockkin välillä muutenkin... Sitten millä paskalla bensalla ajammekaan, jollei muuuta se tuhoa kaasuttimen tiivisteet :(
PetriN
Viestit: 449
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 6:08 am

Grand Wagoneer 1989-1991

Viesti Kirjoittaja PetriN »

Laita nyt tosiaan kuvaa näkyviin. Tiedä vaikka jos itsekin joskus isona sitte sellaisella.....
Vastaa Viestiin