Letukan tekniikka?
Letukan tekniikka?
Mitäs kaikkea pitää muutella,jos 350+350+fordin 8":sen laittaa classic:iin? mikä etupalkki? mites jarrut? takajousitus? tarviiko koriin tehdä jäykistemuutoksia?
Letukan tekniikka?
Suurin hommahan tossa on putkikardaaniperän korvaaminen avomallisella, vaatii jotkut pitkittäistuet taka-akselille. Koneen koon ja tehojen puolesta ongelmaa ei ole, vertailumoottori on 327. Joku varmaan osaa kertoa onko kasimallissa ollu isommat jarrut.
Letukan tekniikka?
mulla ainakin lassessa samat jarrut ku marsussa.
lasse kutoskoneinen. eli levyt ja 10-tuuman rummut takana.
lasse kutoskoneinen. eli levyt ja 10-tuuman rummut takana.
Letukan tekniikka?
Jos on 9" rummut, niin jarrupäivitys. Taka-akselin kiinnitys vaikka rebelistä, korvat palkkiin sorvattava passeleiksi.
Noilla pääsee alkuun...
Noilla pääsee alkuun...
Letukan tekniikka?
350+350+fordin 8":sen
Minkäkokoiset jarrut Fordin 8tuuman perässä on??
Vaati sen tukivarsien rakentelun, kuten ylempänä mainitaan.
Rebelin palkki just kuulemma helpoin.
Mutta kuten ite omaan Ambaan, niin tein kokonaan "omasta päästä", Volvo 240 tukivarsia hyödyntäen, jne.
http://kuvablogi.com/nayta/1282725/
http://kuvablogi.com/blog/10099/3/
Letukan tekniikka?
No tos omas Fairlanes on 10" rummut 8-tuumasessa.
Letukan tekniikka?
mulla kanssa tuossa yhden Americanin 8"phordium perässä. on 10 " jarrut
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Letukan tekniikka?
Ajattelin,että moparin 225+904+8 3/4 olis kans yksi vaihtoehto. Pomminvarmaa tekniikkaa ja osia löytyy joka ladon takaa...
Letukan tekniikka?
Hmm, nyt täytyy hieman ihmetellä. Miksi vaihtaa kone jokseenkin vastaavaan kutoseen ja hommata helvetillinen määrä sovitettavaa? Sikäli ihmettelen ajatusta, että 225:seen saa paljon helpommin osia, koska 199/232/258 perheeseen saa ihan mitä vaan. Juu on totta, että 225 käytettiin kauan ja aspeneita on purettu ihan pirusti ja koneita saa jokseenkin kossupullon hinnalla. Ja sen verran on "oma lehmä ojassa" että en 225:sta pätkääkään paremmaksi koneeksi tunnusta.
Jos jotain tuollaista lähtisin itse tekemään niin jotakin tällaista saattaisi syntyä: (huom. saattaisi määhän en koskaan saa mitään aikaiseksi)
Kone uudemman mallin 258 (tai sit 4 litrainen ruiskuineen päivineen XJ:stä), kaavelihan on silloin sama ku kasissa, eli sovitelaipalla GM:n automaatti kaveriksi, ehkäpä th700. Hanuriksi joku sopivan levyinen rebelin takapalkkia käyttäen.
Äläkä ota tätä tuomiona, olen hyvin pitkälti sitä mieltä, että on parempi että auto liikkuu väärällä tekniikalla kuin se, että se ei liiku ollenkaan :)
Jos jotain tuollaista lähtisin itse tekemään niin jotakin tällaista saattaisi syntyä: (huom. saattaisi määhän en koskaan saa mitään aikaiseksi)
Kone uudemman mallin 258 (tai sit 4 litrainen ruiskuineen päivineen XJ:stä), kaavelihan on silloin sama ku kasissa, eli sovitelaipalla GM:n automaatti kaveriksi, ehkäpä th700. Hanuriksi joku sopivan levyinen rebelin takapalkkia käyttäen.
Äläkä ota tätä tuomiona, olen hyvin pitkälti sitä mieltä, että on parempi että auto liikkuu väärällä tekniikalla kuin se, että se ei liiku ollenkaan :)
Letukan tekniikka?
Mulla olis sopivasti myynnissä Rebelin takapalkki. ::)
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1287934960

http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1287934960
