runkonumero.. hmm..
vin koodi löytynee jostain apukuskinpuoleisesta iskaritolpan päältä olevasta metallisesta levystä..
sama koodi voi löytyä myös stanssattuna kuskinpuolelta kojelaudan päältä (näkee tuulilasin läpi)
Runkonumeron paikka
Runkonumeron paikka
Yleensä hakattu pelkääjän iskari tolppaan. Mutta on niitä muuallakin. Jos et löydä, niin meistä em. paikkaan ja jos joku kyselee, niin totea vaan "siinä se on varmaan aina ollu"
Runkonumeron paikka
ja kun hieman vielä jollain hapolla ruostutat niitä tuoreita meistauksia niin uskovat helpommin. :)
Runkonumeron paikka
Santapaperilla kun putsaa pinnan, johon meistää noin sentin kokoisilla meisteillä ja sitten vielä santapaperilla hinkkaa päältä. On kuin alkuperäinen... Ja saattaa löytyä maalin alta alkuperäinenkin nummero...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Runkonumeron paikka
Niinkuin tossa jo aiemmin mainittiin niin siinä apukuskin iskaritornissa se useimmiten on, mulla on omassa sen rosterilätkän yläpuolella. Se on usein vaan sen verran hento että häviää helposti maalin alle kun konehuonetta maalaillaan.
Kannattaa myös huomioida että usein niissä stanssauksissa on vaan 6 viimeistä merkkiä vin koodista, näin on mulla ainakin ambossa ja rebelissä.
Ja tosiaan niinkuin pekka sanoi niin jos ei millään löydy niin kaikkein helpoimmalla pääset kun naputtelet sen siihen itse.
Omistajatiedot voit tilata trafista sillä vin-koodilla tai jos on tiedossa joku vanha rekisterinumero niin silläkin onnistuu
Kannattaa myös huomioida että usein niissä stanssauksissa on vaan 6 viimeistä merkkiä vin koodista, näin on mulla ainakin ambossa ja rebelissä.
Ja tosiaan niinkuin pekka sanoi niin jos ei millään löydy niin kaikkein helpoimmalla pääset kun naputtelet sen siihen itse.
Omistajatiedot voit tilata trafista sillä vin-koodilla tai jos on tiedossa joku vanha rekisterinumero niin silläkin onnistuu
Runkonumeron paikka
Valmistenumeron siis lätkästä jo löysit, muttei koriin meistettyä numeroa ?
Iskaritolpan yläpäässä oleva numero on tosiaan yleensä aika heikosti lyöty, kuten tässä kuvassa.

Tässä näkyy tehtaan tekemä versio jo paremmin, mutta vaatii ohjausvaihteen irrotuksen ;)

Iskaritolpan yläpäässä oleva numero on tosiaan yleensä aika heikosti lyöty, kuten tässä kuvassa.

Tässä näkyy tehtaan tekemä versio jo paremmin, mutta vaatii ohjausvaihteen irrotuksen ;)
