Tiedoista päätellen laatikko on Borg-Warner T-96, joten noin periaatteessa paikalle pitäisi sopia mikä vain AMC:n kuutosen perästä peräisin oleva laatikko, kunhan ei ole putkikardaanilaatikko joita löytyi isokorisista (Classic, Ambassador, jne).
Lootan pituus lienee sama johonkin n.'64-'65 asti, eli saatavuus ei pitäisi olla ongelma. Tuosta T-96:stahan on useita eri versioita (A, B, C, D....) joista viimeinen oli J, joka oli käytössä '72 Hornetissa 232cid kuutosen kanssa. Eli sinne asti sopinee, pienellä riskillä joudut ehkä kardaania lyhentämään.
tuosta tech infosta lisätietoa:
http://www.amccf.com/tech/amc_manual_trannies.html
automaateista:
http://www.amccf.com/tech/amc_auto_trannies.html
automaatin vaihdos on melkolailla työläämpi, joten keskittyisin pistämään manuaalin (ja sen vivustot) kuntoon ja nauttimaan kilometreistä, ellei sitten ihan oikeasti halua automaattiin siirtyä.
-61 Americaniin laatikkoa
-61 Americaniin laatikkoa
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D