Virranjakaja 232seen?
Virranjakaja 232seen?
Samaa olen miettinyt itsekin
Virranjakaja 232seen?
Varmaan us parts toimittaa HEI mallisena.
Tai sit suoraan Ebaysta melko sopivasti
Toi siis sopii heittämällä?
Virranjakaja 232seen?
Varmaan us parts toimittaa HEI mallisena.
Tai sit suoraan Ebaysta melko sopivasti
Toi siis sopii heittämällä?
Kyllä, HEI päivitys pitäisi olla ihan bolt-on asennus kunhan lukee ohjeet sähköpiuhan kytkemiseen.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Virranjakaja 232seen?
Ok,tarvii ruveta kaupoille
Virranjakaja 232seen?
tulpanjohdot toki joudut vaihtamaan, eli ne kannattaa myös ostaa (päät on erilaiset HEI vs. muut) niin ja tulpissa voit ton jälkeen pitää kärkivälinä isompaa koska kipinä on pirusti parempi. Swapin jälkeen tehoa tuntui olevan enemmän, parempi käynnistyminen/tyhjäkäynti, ei pätki enää korkeilla kierroksilla ja pienempi polttoainekulutus.
Kuten tossa aiemmin sanoin, mielestäni paras jakaja jos kestää sen ulkonäön konehuoneessa. Muuta negatiivista tossa swapissa ei ole.
Kuten tossa aiemmin sanoin, mielestäni paras jakaja jos kestää sen ulkonäön konehuoneessa. Muuta negatiivista tossa swapissa ei ole.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Virranjakaja 232seen?
Jos Hei:stä nakkaa sen päälimuovin v*ttuun niin ei tarvi käyttää plotillisia johtoja...


Virranjakaja 232seen?
riippuu vissiin HEI:stä. mulla ei saa mitään jakajasta irti millä johtojen kiinnitystapa muuttuisi.
mun HEI:ssä kiinnitys tulee niihin tappeihin, kun normissa tulee reikiin. eli vanhat johdot ei sovi.
vanha kuva mut tosta näkyy nuo tapit.

mun HEI:ssä kiinnitys tulee niihin tappeihin, kun normissa tulee reikiin. eli vanhat johdot ei sovi.
vanha kuva mut tosta näkyy nuo tapit.

'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Virranjakaja 232seen?
Tuleeko uuden HEI jakajan mukana johtoja???
---
Minullahan on vanhan mallin ajkaja, ei ole HEI:stä kokemusta.
Mutta, itelle tuli ACCELin tulpanjohto sarja, eli sellanen rakennus sarja.
Jossa tulpan hatut on johdoissa valmiina, mutta jakajan pään liittimet on itse puristettava johtoihin, saa johtojen pituudet leikellä sopiviksi.
Pakettiin kuului sekä normaalit johdon päät, vanhalle jakajalle.
Ja toisessa pussukaasa tuollaiselle HEI jakajalle.
Eli sama sarja käy molempiin.
Oli helpot johdot tehdä, ja nyt auto tuntuisi toimivan paremmin kuin vanhoilla johdoilla.
(samalla vaihdoin uudet tulpat ja uuden puolan, mutta oli vanhat johdot huono kuntoisetkin)
Eli jakaja päivityksen yhteydessä kannattaa johdotkin uusia.
Tuo ACCEL sarja maksoi 37 euroa. Mukana tulee kaikki tarpeellinen.
Muista vastaavista minulla ei ole kokemusta.
---
Minullahan on vanhan mallin ajkaja, ei ole HEI:stä kokemusta.
Mutta, itelle tuli ACCELin tulpanjohto sarja, eli sellanen rakennus sarja.
Jossa tulpan hatut on johdoissa valmiina, mutta jakajan pään liittimet on itse puristettava johtoihin, saa johtojen pituudet leikellä sopiviksi.
Pakettiin kuului sekä normaalit johdon päät, vanhalle jakajalle.
Ja toisessa pussukaasa tuollaiselle HEI jakajalle.
Eli sama sarja käy molempiin.
Oli helpot johdot tehdä, ja nyt auto tuntuisi toimivan paremmin kuin vanhoilla johdoilla.
(samalla vaihdoin uudet tulpat ja uuden puolan, mutta oli vanhat johdot huono kuntoisetkin)
Eli jakaja päivityksen yhteydessä kannattaa johdotkin uusia.
Tuo ACCEL sarja maksoi 37 euroa. Mukana tulee kaikki tarpeellinen.
Muista vastaavista minulla ei ole kokemusta.
Virranjakaja 232seen?
Oiskos tuossa HEIssä kimppatilauksen aihetta?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Virranjakaja 232seen?
Kyllähän sitä vois pistää tilauksen vetämään.