Mitäs tuumaatte...
Mitäs tuumaatte...
eikös toi hornet AMX levikkeet olleet jotakuinkin nuo samat.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Mitäs tuumaatte...
No, ne on pikkusen erilaiset. Iikkelin levitys samalla pudottaa kaarta alaspäin ja etupyöränaukko "siirtyy" 1" verran etiäppäin. VAnhemman Iiklen muovit on pikkuisen erilaiset kuin nuo, mutta ei kumminkaan AMX:n kaltaiset...
Mutta tuo Hormatti homma on vielä idea-asteella. Laitetaan sitten kun on aika, tuo oma juttu Projektit-osastolle...
Jaggen perääkin olen aatellut, mutta pitäis opetella kaventaan semmoinen, ennenkuin sen voisi asentaa... Pitäis saada ohjeet jostakin... siis uudemman malliseen, jossa jarrut vanteen sisällä.
Mutta tuo Hormatti homma on vielä idea-asteella. Laitetaan sitten kun on aika, tuo oma juttu Projektit-osastolle...
Jaggen perääkin olen aatellut, mutta pitäis opetella kaventaan semmoinen, ennenkuin sen voisi asentaa... Pitäis saada ohjeet jostakin... siis uudemman malliseen, jossa jarrut vanteen sisällä.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82