XJ:n tulpat

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
stidi

Viesti Kirjoittaja stidi »

Juu ja varmaan sun tapauksessa sä hyukkuisit tulppiin niin kun mulle taitaa jonaan päivänä käydä, kun oon ottanu tavaks aina riittävän ajan kuluttua irrottaa toiset ja laittaa puhdistetut tilalle toisin kun tallikaveri joka vaihtaa niitä varmuuden vuoks neljä kertaa kesässä ja pari kertaa reissun päällä ilmeisesti ihan huvikseen, niin olen kerännyt ne siltä jääneet järkevämpään käyttöön eikä varmaan mun eloaikana ne tule loppumaan, suurin osa vielä ihan puhtaita kunhan öljyt pyyhki päältä pois.
Enzo

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Ostin Comancheen tulpat Piilteemasta. Erikoisia niiden taulukot, kun viitaten Pekkaj;n antamaan taulukkoon NGK:n BCPR7ES-11 antaa Eyquem RFC 82 LS 5 ja Bosch FR7DCX antaa 3 erilaista Eyquem:ää: RFC 58 LS 5, RFC 62 LS 5, RFC 52 LS 5

Myyjä katsoi jostain toisesta kirjasta Jeep Comanche 4L arvoa ja siinä oli Eyquem RFC 52 LS.

Mikä näiden ero on, sitä myyjä ei tiennyt. Hän vain myi. :-/

Saa nähdä, suostuuko kone käymään näillä ranskalaisilla "erittäin korkealaatuisilla " tulpilla.

Olen luottanut ranskalaiseen laatuun jo 22 vuotta enkä päivääkään ole katunut, vaikka joskus on tiukkaa tehnyt. Ehkä tämä on asennevamma. En taivu japanilaisen tai saksalaisen auton omistajaksi.

RWB rulaa, oli se sitten USA:n tai Ranskan lipussa! :D
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Ja sit on tietty viel toi bilteman oma valmiste jonka valmistajasta ei oo varmaan kenelläkään hajua. Mut sieltäkin löytyy sopiva tulppa . Ja se on jo melkein ilmainen. Tosin ei mitään hajua toiminnasta.

Mutta mielenkiinnolla kuuntelen käyttökokemuksia, noita ranskalaisia saa kuitenkin 3 sarjaan Boschien hinnalla.
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Mites on Enzolla tulpat pelannu? Joskos sitä tänä kesänä ne vaihtais.
Vastaa Viestiin