Se on sit vissiin 4lgz.
Taitaapi olla just passeli 360 kaveriksi.... raju nokka, tarpeeksi gasoa (RE85) tarjolle + 1000hv/1000nm pitäis olla kuin tarjottimella ;D
360 Puristussuhteen nosto
360 Puristussuhteen nosto
Solmua kehiin vaan x2! 8-) 8-) 8-)
-
- Viestit: 52
- Liittynyt: La Syys 24, 2011 9:29 pm
360 Puristussuhteen nosto
Jotain satasia se makso, imusarjaa ei suostunu tekemään. Se täytyis vielä viedä johonkin muualle. Tosin sai sen kyllä just ja just paikalleen mutta ei se hyvin siihen istu.
Jos kannen plaanaukseen saa yli puoltuntii menemään, pitää olla välissä jo pitkä kahvitauko.
Imusarjankin koneistus onnistuu hyvällä koneella yhdellä kiinnityksellä, joten eipä sekän pitkään aikaa vie.
Yksinkertaista perus koneistusta, liki jokaisessa koneistamossa onnistuu, jos vain viitsivät tehdä.
Näitä töitä kannattaa kysästä muistakin paikoista kuin moottorikoneistamolta. Itte tein joskus kurssikeskuksella kannen plaanauksen kutvosen kanteen. Hommaan tais mennä parkytä minsaa, ekakertalaiselta.
360 Puristussuhteen nosto
Joo ei kai se siitä kiinni ollu ettei olis pystyny tekemään, viitsimisestä se enemmän on kiinni ja jos on valmiiksi töitä pirusti jonossa niin ei tarvi kaikkea ottaa.
Normaali kannen plaanauksessa ei tarvi montaa kymppää ottaa. Milli on jo vähän enemmän. Tietty koneista kiinni toikin paljonko pystytään kerralla ajamaan.
Normaali kannen plaanauksessa ei tarvi montaa kymppää ottaa. Milli on jo vähän enemmän. Tietty koneista kiinni toikin paljonko pystytään kerralla ajamaan.
360 Puristussuhteen nosto
Javen 343 lohkosta plaanattiin molemmat kansitasot keskimäärin 1.3 mm ja imukannesta saman verran.
Männät vaihtuu Wisecoon ja kannet Edelbrockiin, tämä muutos aiheuttaa jo selkeän puristussuhteen laskun koska mäntien venttiilitaskut on isommat (8cc) ja kansien palotilat (54cc) jonkin verran alkuperäistä suuremmat niin sikälikin perusteltua koneistaa tasot oikeaaan asemaan.
Samalla oikeni kansitasojen vinous, 1 ja 7 sylintereiden välillä 0,03" heittoa sekä 2 ja 8 sylinterien välillä 0.06"
Koneistamosta kun soitettiin työn olevan valmis niin mies aloitti asiansa ns "puheella" tästä arvasin että lasku tulee olemaan suuri ja istuin varmuuden vuoksi ottamaan iskua vastaan.. ja istun edelleen ;D
Olivat kuitenkin raapaiseet useita tunteja pois työstä ettei aivan järjettömyyksiin menisi.
700€ kustansi em. koneistus, tärkeintä on kuitenkin onnistunut työ ja sen suunnittelu, virheiden aiheuttamia kustannuksia uskalla edes arvailla.
Männät vaihtuu Wisecoon ja kannet Edelbrockiin, tämä muutos aiheuttaa jo selkeän puristussuhteen laskun koska mäntien venttiilitaskut on isommat (8cc) ja kansien palotilat (54cc) jonkin verran alkuperäistä suuremmat niin sikälikin perusteltua koneistaa tasot oikeaaan asemaan.
Samalla oikeni kansitasojen vinous, 1 ja 7 sylintereiden välillä 0,03" heittoa sekä 2 ja 8 sylinterien välillä 0.06"
Koneistamosta kun soitettiin työn olevan valmis niin mies aloitti asiansa ns "puheella" tästä arvasin että lasku tulee olemaan suuri ja istuin varmuuden vuoksi ottamaan iskua vastaan.. ja istun edelleen ;D
Olivat kuitenkin raapaiseet useita tunteja pois työstä ettei aivan järjettömyyksiin menisi.
700€ kustansi em. koneistus, tärkeintä on kuitenkin onnistunut työ ja sen suunnittelu, virheiden aiheuttamia kustannuksia uskalla edes arvailla.
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: Ti Elo 14, 2012 10:28 am
360 Puristussuhteen nosto
Mäntsälässä, moottorikoneistamo Aaltonen. Otti meidän americanin kansista pois 0.10mm, joutui purkamaan myös venttiilit pois. 40e per kansi. suosittelen. käteisellä tietysti.
360 Puristussuhteen nosto
Mäntsälässä, moottorikoneistamo Aaltonen. Otti meidän americanin kansista pois 0.10mm, joutui purkamaan myös venttiilit pois. teki sopivasti, suosittelen.
Kaikki on aina tapauskohtaisia juttuja :-X, vaikka en itse liitykkään tähän keissiin... ;)
RS