Tarviikos tuota etupalkkia Americaanoon vaihtaa, vai onko sama palkki kutosella ja kasilla?
Yrittäny noita kasi projektien kuvia katella, näyttäs näin äkkinäisestä ettei eroa ole. Toisaalta puhetta jossain jutussa kasipalkistakin ollut.
American + V8
American + V8
On siinä eroa, just Pihkaselle lainasin palkkia jonka luulin olevan kasihornetista mutta osoittautuikin kutosen palkiksi :(
Jenkeissä joku putka muistaakseni myy välikappaleita kutosen palkkiin kasikoneelle mutta ei se paha oo itekkään muuttaa joko koneen korvia tai noita palkin korvakkeita
Ja tietty jos meinaat jotain chebbykonetta sovittaa niin joudut joka tapauksessa soveltaan oli sitten mikä palkki hyvänsä.
Jenkeissä joku putka muistaakseni myy välikappaleita kutosen palkkiin kasikoneelle mutta ei se paha oo itekkään muuttaa joko koneen korvia tai noita palkin korvakkeita
Ja tietty jos meinaat jotain chebbykonetta sovittaa niin joudut joka tapauksessa soveltaan oli sitten mikä palkki hyvänsä.
-
- Viestit: 52
- Liittynyt: La Syys 24, 2011 9:29 pm
American + V8
Lähinnä kiinnostaa, että kelpaako tuo kutosen palkki katsastukseen kasille. Eli onko itse palkeissa kestävyyseroja.
Kiinnikkeiden tekohan ei suuri työ ole.
Mielenkiintoinen tuo linkin moottorikiinnike, onko kellään kokemuksia tuon tyyppisistä kiinnikkeistä?
Lähinnä miten uretaanipusla toimii kumityynyn tilalla?
Täriseekö koko kori moottorin tahdissa?
Kiinnikkeiden tekohan ei suuri työ ole.
Mielenkiintoinen tuo linkin moottorikiinnike, onko kellään kokemuksia tuon tyyppisistä kiinnikkeistä?
Lähinnä miten uretaanipusla toimii kumityynyn tilalla?
Täriseekö koko kori moottorin tahdissa?
American + V8
Ite palkki on varmaankin ihan samaa prässäystä. Korvakkeet vaan vaihtuu. Aikoinaan tein tuommoiset kiinnikkeet Americaniin. Samalla saa sovitettua kone/loota yhdistelmän oikeaan kohtaan.

Ja eikös siinä punaisessa Hornetissa ole ihan "umpirautaa" ne kiinnikkeet...

Ja eikös siinä punaisessa Hornetissa ole ihan "umpirautaa" ne kiinnikkeet...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
American + V8
Lähinnä kiinnostaa, että kelpaako tuo kutosen palkki katsastukseen kasille. Eli onko itse palkeissa kestävyyseroja.
Kiinnikkeiden tekohan ei suuri työ ole.
Mielenkiintoinen tuo linkin moottorikiinnike, onko kellään kokemuksia tuon tyyppisistä kiinnikkeistä?
Lähinnä miten uretaanipusla toimii kumityynyn tilalla?
Täriseekö koko kori moottorin tahdissa?
palkki on sama, erona vain tosiaan nuo kiinniketassujen paikat.
tälläkin foorumilla olen nähnyt miten toiset pistää koneen kiinni ilman kumeja kokonaan ja toiset diggaa uretaanisista. Ite en ole koskaan tajunnut mitä hyötyä siitä voisi olla, että jättää kumit moottorin kiinnityksestä pois. Jokseenkin sama kun ajelisi autoa ilman jousia - vois olla jonkun aikaa viihdyttävää, kunnes joku hajoaa... ::) Nomut tää toki vain oma mielipiteeni...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D