No tottakai laskeutui vastaan.
RS
NNC Street Slide 16.6.2012 Hyvinkää
Ah..niinhän sä sanoitkin tuolla aiemmin.. ::)
No onneksi ei sentään kolaria tullu...
No onneksi ei sentään kolaria tullu...
Vaikka päin, kunhan ajanottolaitteet säilyy...
Ois ollu lauantai aamuna noloa käännyttää kilpailijat ja katsojat kotiin portilta, kun ei pystykkään ajaan
+ kerhomme taloudellinen tappio.
Nyt kelistä johtuen jäätiin voitolle 8-)
RS
Ois ollu lauantai aamuna noloa käännyttää kilpailijat ja katsojat kotiin portilta, kun ei pystykkään ajaan
+ kerhomme taloudellinen tappio.
Nyt kelistä johtuen jäätiin voitolle 8-)
RS
Laitoitko pitkät päälle, lusikan pohjaan ja rokin soimaan kun lähdit suoralle?
Kerran tuli Räyskälässä kone alas, mutta olivat sopineet laskeutumishetken. Ja taisi piisata se jarrutuspuoli radasta... Olin makkarajonossa kait silloin... en muista paremmin...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Kyllä noita sovittuja nousuja ja laskuja on koettu, eikä niissä mitään...
Kaikkein huimin tapaus oli vuosia sitten kun kesken kisojen yksi kone päätti nousta paluustrippiä ilman lupaa, vastaan sattui ajamaan 32 Ford Tudor.
Sen auton kuski sanoi laittaneensa pään kojelaudan alle piiloon...
RS
Kaikkein huimin tapaus oli vuosia sitten kun kesken kisojen yksi kone päätti nousta paluustrippiä ilman lupaa, vastaan sattui ajamaan 32 Ford Tudor.
Sen auton kuski sanoi laittaneensa pään kojelaudan alle piiloon...
RS
harmi kun sitä kuvaa ei ole saatavilla mitä tapahtuu kun eskortti osuu pienkoneen potkuriin (näytti kun ois tölkin avaajalla avattu)
josko ens vuonna minä ja rami battle of sick six
josko ens vuonna minä ja rami battle of sick six