Vantaa Cruising
Vantaa Cruising
Ekan kerran tuli käytyä vantaallakin. Horna tuntui vaan olevan väärässä seurassa noiden kiiltävien 2dhtveekasiavojen seurassa.
Emännän mielestä porukka olisi voinut kumittaa enemmän ja kysyi voiko hornalla tehdä sellasta :o , sanoin ettei voi kun kytkin luistaa ;D
Emännän mielestä porukka olisi voinut kumittaa enemmän ja kysyi voiko hornalla tehdä sellasta :o , sanoin ettei voi kun kytkin luistaa ;D
Vantaa Cruising
Tonhan voi tulkita avoimeks valtakirjaks alkaa virittämään hornaa ;) ;D
Vantaa Cruising
Iirokin ehdotti, että nelikurkkusen kaveriksi pitäisi laittaa tiukempi nokka, mutta M-43 tuskin kestäisi moista :D
-
Vantaa Cruising
Ekan kerran tuli käytyä vantaallakin. Horna tuntui vaan olevan väärässä seurassa noiden kiiltävien 2dhtveekasiavojen seurassa.
olihan siel myös mun matta kaksdee tolppa kuutonen ;D
kävinkin hornaa pällistelemässä, hieno peli :)
Vantaa Cruising
Ile soitti raporttia paikan päältä:
Rogue UC-650 musta/pun-katto (ex kulta) paikalla.
Sunnuntaikuvaaja kuulemma siirtänyt Hornan tekniikan 69 Novaan.
RS
Rogue UC-650 musta/pun-katto (ex kulta) paikalla.
Sunnuntaikuvaaja kuulemma siirtänyt Hornan tekniikan 69 Novaan.
RS
Vantaa Cruising
^Onpas hieno rogue!
On kyllä!
laakkius @ OD

jskp @ OD

Vantaa Cruising
Voihan rähmä!
Ois pitänyt eilen 20.9.2013 notkua Heurekan parkissa kauemmin, OD:lla Marklinin kuvissa on mulle ihka vieras ruskea Javelin, olis ollut mukava tavata.
Ois pitänyt eilen 20.9.2013 notkua Heurekan parkissa kauemmin, OD:lla Marklinin kuvissa on mulle ihka vieras ruskea Javelin, olis ollut mukava tavata.