Tampereen Hotrod Rock Show 27.-28.4.2013
^Kait sinne jonku rämpylän tai jeepin pojat raahaa! ;D ;D ;D
Jahans... Korealaiset siirsi mun keikka kuukaudella et varmaan tuun jompi kumpi päivä kavasemään...
Iiro
Jahans... Korealaiset siirsi mun keikka kuukaudella et varmaan tuun jompi kumpi päivä kavasemään...
Iiro
Mitäs tuonne kerholta tulossa näytille? ;)
Sen näkee viimeistään paikan päällä ;) ;)
RS
Ehkä "vuodetaan" tieto, ehkä ei ;D
Sanotaan nyt sen verran, että varsin värikkäät laitteet on paikalla 8-)
Sanotaan nyt sen verran, että varsin värikkäät laitteet on paikalla 8-)
Mites muuten iltabileet lauantaina Pakkahuoneella?? Olis alan musaa livenä. Jos ollaan menossa, niin vois koittaa josko noi mun virikesetelit kävis lippujen ostoon noin ennakkoon.
La 27.04.
Hot Rod & Rock Show -iltabileet 2013,
Charlie Thompson (UK), Go Getters (SWE), Barnstompers (NED), Toreadors Trio (FIN), DJ Farmer John,
k-18, ennakko: Tiketti
ovet klo 21
liput ennakosta 25e
liput ovelta 28e
La 27.04.
Hot Rod & Rock Show -iltabileet 2013,
Charlie Thompson (UK), Go Getters (SWE), Barnstompers (NED), Toreadors Trio (FIN), DJ Farmer John,
k-18, ennakko: Tiketti
ovet klo 21
liput ennakosta 25e
liput ovelta 28e
Nyt on kyllä vähän hintavaa mulle..
no on hintavat näyttelybileet... Vaikka tietty bändit on kovia mutta mulle olis riittänyt yks noista ulkomaan elävistä ja puolet halvempi hinta...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
HUOM!
Jotta saat pääsylipusta alennuksen jäsenkortilla, niin käytä aivan oikeassa laidassa olevaa kassaa. Ulko-oven päällä on opastekyltit.
Ja jos nyt on käynyt niin hassusti, että olet jäsenmaksun maksanut, mutta kortti ei ole sinulle asti tullut, niin mahdollisimman nopeasti viestiä mulle, niin sovitaan kortin toimitus :)
Jotta saat pääsylipusta alennuksen jäsenkortilla, niin käytä aivan oikeassa laidassa olevaa kassaa. Ulko-oven päällä on opastekyltit.
Ja jos nyt on käynyt niin hassusti, että olet jäsenmaksun maksanut, mutta kortti ei ole sinulle asti tullut, niin mahdollisimman nopeasti viestiä mulle, niin sovitaan kortin toimitus :)
Taisi viime vuonna käydä niin, että alennuksen sai lauantaina, mutta ei sunnuntaina?
RS
RS
lippuhinnasto
Ja äkkiseltään vaikuttaa tosiaan, et lauantai on kalliimpi päivä ja silloin saa alennusta. Sunnuntaillekkin on kerhohinta ilmoitettu, mutta se on sama kuin normaali ;D
Ja äkkiseltään vaikuttaa tosiaan, et lauantai on kalliimpi päivä ja silloin saa alennusta. Sunnuntaillekkin on kerhohinta ilmoitettu, mutta se on sama kuin normaali ;D
Tavoite olisi lauantaina tulla lunastamaan "tahron paidan" kilpailun palkinto ;)
Mutta kaikki suunnitelmat ja aikataulut täysin avoimena.
Melko varmasti, vain nopea pyörähdys tulee olemaan.
Launataina liikkeellä, tarkoitus olla melkolailla heti ovien auettua, mutta sen näkee sitten kun olen perillä.
Makkoselta tuon tullessani terveisiä...