Suomen Rebelit
Suomen Rebelit
Onko tiedossa musta (noin) 67 HT jossakin Hämeenlinnan suunnalla. Jollakin rallimiehellä? Kaveri näki sellaisen joskus pari kolme vuotta sitten, kun kävi ostelemassa ralliautoa. Olikohan muuttoauto, en muista...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Suomen Rebelit
nopeasti läpiselattuna
2. '67 Lipponen, Lempäälä NOK
-> myynyt auton muistaakseni pari vuotta sitten? en muista mihinpäin. tietäiskö makkonen?
8. '67 NEA-48 Ilvanen, Toijala (Temden, myös CAZ-539)
-> tää vissiin se temden veljen Manen veekasimallinen, kuulemma myyty justiinsa? niinjuu ja sukunimi oli siis Lilvanen
13. '67 Sjöholm, Pori NOK
-> projektina, mattamusta/valkoinen, aiemmin tummansininen. 304cid, muistaakseni JYY-97
Niin mun sukunimi on tosiaan Lilvanen...
Toi `67 Rebel on ihan oikein mun nimissä, mutta se mun veljen kasikoneinen jonka se myi vuosimalli on joko ´70 tai ´71 ja sen omistaa nykyää Miikka Lilvanen eli tuli takaisin sukuun mun toiselle veljelle...
Suomen Rebelit
"se mun veljen kasikoneinen jonka se myi vuosimalli on joko ´70 tai ´71"
niin autohan on vm 1970 kun kerran oli viimeinen vuosi kun rebeleita sai, seuraavana vuonna tuli matadoreja
niin autohan on vm 1970 kun kerran oli viimeinen vuosi kun rebeleita sai, seuraavana vuonna tuli matadoreja
Suomen Rebelit
Tikkakoskella on yks -70 rebel kutosen koneella. Pitäskin kysellä onko se vielä siellä. Väri oli tumma sininen
Suomen Rebelit
Siis 5. Jalo Keikyästä... ( Myös nautintoaineena tunnettu, mut tässä siis kyseessä paikkakunta ;) )
Suomen Rebelit
Mulla oli 80-luvun lopulta 90-luvun alkuun musta -67 550 Rebel. Oli tosi siisti alkup. kori+sisusta. Siihen oli laitettu myös levyjarrrut eteen kun siinä oli ollut 360:n keulilla, mutta mulle se tuli 304:lla joka oli osina. Papereissa se oli 232:lla. Tallin seinällä roikkuu vielä sen alkup. rek. kilpi E.... Auton näin ajossa viimeksi toissa kesänä, oli tosin "hieman blues kunnossa"
Suomen Rebelit
nopeasti läpiselattuna
8. '67 NEA-48 Ilvanen, Toijala (Temden, myös CAZ-539)
-> tää vissiin se temden veljen Manen veekasimallinen, kuulemma myyty justiinsa? niinjuu ja sukunimi oli siis Lilvanen
Ei, tää on eri auto, tää on se mun Temdelle myymä.
Mut se Manen kasi-Rebel puuttuu kokonaan listalta..
Suomen Rebelit
Tietoja päivitetty
Suomen Rebelit
Mulla on ollut musta `67 4d,232+aut,rummut edessä+jarrutehostin,ei ohjaustehostinta.Jonkun kauppaneuvoksen entinen auto,ostin Keimolasta sen.Rek oli BRN-25,alkuperäisillä mustilla kilvillä
Suomen Rebelit
Tässä tämä mun ja Pekan taltiointi. Tunnistaako joku aluvanteiden alkuperän??