FHRA Jäsenmaksu 2016 / FHRA liittyminen
Miksi pitäis olla FHRA:n jäsen?? Mitäs sieltä sitten saa, kun kuulema lehtikin on lopetettu??
No jos esim. american car showssa käy ja maksaa lipun ite, niin kustannus on silloin lähes sama (2€ vielä tappiolla). Jos käy yhdessäkin kisassa ja maksaa ite, niin pääsee jo plussalle.
Mut siis ei tarvi olla jos ei haluu.
No jos esim. american car showssa käy ja maksaa lipun ite, niin kustannus on silloin lähes sama (2€ vielä tappiolla). Jos käy yhdessäkin kisassa ja maksaa ite, niin pääsee jo plussalle.
Jaa, no kisoissa en oo käyny sitten 90-luvun alun ja näyttelyyn meen jos meen niin joko ihan rahalla tai jos vapaalippu jostain tulee, niin sillä... Ei oo mulle mitään hyötyy ton kerhon jäsenyydestä :-[
Miksi pitäis olla FHRA:n jäsen?? Mitäs sieltä sitten saa, kun kuulema lehtikin on lopetettu??
AMCCF on FHRA:n jäsenkerho ja osa meidän jäsenistä on myös FHRA:n jäseniä.
FHRA haluaa, että molempiin kerhoihin kuuluvat maksavat jäsenmaksunsa meidän kautta.
Edelleenkin voi/saa/pystyy maksamaan AMCCF-jäsenmaksun ilman FHRA-jäsenmaksun maksamista ;)
RS
FHRA:n johtokunta on päättänyt, että tänä vuonna mitään alennuksia ei tule jäsenille ainakaan koskien ACS näyttelyä sekä Drag Race kisoja!
Pirun huonosti ja todella myöhään tippuu fyyralta tietoa kentälle.
Tuon saman lippuhomman olen kuullut, naurettavaa toimintaa. Eikä se tähän jää... meidän kerhon kevätkokouksessa varmasti lisää asiasta.
Mutta käsittääkseni sunnuntaina on acs:n yhteydessä fyyran kokous, eli jäsenet pääsee silloin näyttelyyn ilmaiseksi.
Tuon saman lippuhomman olen kuullut, naurettavaa toimintaa. Eikä se tähän jää... meidän kerhon kevätkokouksessa varmasti lisää asiasta.
Mutta käsittääkseni sunnuntaina on acs:n yhteydessä fyyran kokous, eli jäsenet pääsee silloin näyttelyyn ilmaiseksi.
FHRA:n johtokunta on päättänyt, että tänä vuonna mitään alennuksia ei tule jäsenille ainakaan koskien ACS näyttelyä sekä Drag Race kisoja!
Ei varmaan tehdä mitään yleisöennätyksiä tapahtumissa tuolla taktiikalla. Tai ainakin itse vois ihan periaatteesta jättää käymättä kun käytännön hyöty jäsenyydestä on melko lähellä nollaa...
Mun käymisiin ei vaikuta kun en oo koskaan ollut jäsen, mutta ajattelin laittaa ihan ilmoitusluontoisena asiana, koska tiedän että moni maksaa jäsenmaksua juurikin noiden etujen takia.
FHRA:n kotisivuilla ei ollut mainintaa moisesta, mut on kyllä sellainen päätös, ettei parane hirveästi mainostaa jos meinaa pitää jäsenistään kiinni.
Voi olla kisoissakin kesällä aika hiljasta.
Onko havaittavissa jäsen katoa, kun melkoisia säästötoimia ollaan toteuttamassa. Lehti loppui jo, ens kesän kisojen televisionti on nähtävästi peruttu ja nyt jos lopetetaan vielä rivijäsenen ainoat todelliset jäsen edut, niin ei hyvältä näytä.
Voi olla kisoissakin kesällä aika hiljasta.
Onko havaittavissa jäsen katoa, kun melkoisia säästötoimia ollaan toteuttamassa. Lehti loppui jo, ens kesän kisojen televisionti on nähtävästi peruttu ja nyt jos lopetetaan vielä rivijäsenen ainoat todelliset jäsen edut, niin ei hyvältä näytä.