wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Paskat katsurin kiinnostuksesta!
Mulle merkkaa se, ettei kortti lähde ylikuorman takia tienpäällä pikkasen enempi ku joku katsastus!
Mulle merkkaa se, ettei kortti lähde ylikuorman takia tienpäällä pikkasen enempi ku joku katsastus!
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Paskat katsurin kiinnostuksesta!
Mulle merkkaa se, ettei kortti lähde ylikuorman takia tienpäällä pikkasen enempi ku joku katsastus!
Pitäskö sun lähettää ne paperit tänne niin jos se onnistus täällä. Onko sulla koukussa tyyppikilpeä? Otappa kuva koukusta ja laitappa kuvineen ja papereineen tänne.
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Voishan totakin kokeilla. Ihan heti ei kuvaa saa, kun vihree on takimmaisena jeeppilaavussa.. Mut jos huomen olis senverran kuivaa et ryömis kuvailemaan..
Oli nimittäin tuuli pöllyttäny ton kapellipressunkin sillai solmuun et satanu laavuun sisään.. Tarvii hommata pkyllästettyä lautaa ja naulaa vähä lisää kiinni.. >:( :-[
Niinjoo, mitään muita paprui ei oo ku luovari. Vanha rek nro ilmeni hanskalokerost löytyneestä verolapusta.
Oli nimittäin tuuli pöllyttäny ton kapellipressunkin sillai solmuun et satanu laavuun sisään.. Tarvii hommata pkyllästettyä lautaa ja naulaa vähä lisää kiinni.. >:( :-[
Niinjoo, mitään muita paprui ei oo ku luovari. Vanha rek nro ilmeni hanskalokerost löytyneestä verolapusta.
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Voishan totakin kokeilla. Ihan heti ei kuvaa saa, kun vihree on takimmaisena jeeppilaavussa.. Mut jos huomen olis senverran kuivaa et ryömis kuvailemaan..
Oli nimittäin tuuli pöllyttäny ton kapellipressunkin sillai solmuun et satanu laavuun sisään.. Tarvii hommata pkyllästettyä lautaa ja naulaa vähä lisää kiinni.. >:( :-[
Niinjoo, mitään muita paprui ei oo ku luovari. Vanha rek nro ilmeni hanskalokerost löytyneestä verolapusta.
Aaa, sun kannattas ottaa ne paprut omiin nimiin. Eihän muutostaminen muuten suju.
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Mites, jos koukun poistais katsastukseen ja pyytäis pyyhkimään noi pelleily-vetopainot pois otteesta.
Uudestaan koukkua asennettaessa ei nykypäivänä tarvii katsastaa. Koukku kai pitäisi olla e-hyväksytty. En varma oo miten vanhempien kanssa menetellään.
Sitte tienpäällä koukun kilpipainon tai 2xauton painon mukaan (=3500kg)
Uudestaan koukkua asennettaessa ei nykypäivänä tarvii katsastaa. Koukku kai pitäisi olla e-hyväksytty. En varma oo miten vanhempien kanssa menetellään.
Sitte tienpäällä koukun kilpipainon tai 2xauton painon mukaan (=3500kg)
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Vetokoukun pitää olla E-hyväksytty e-tyyppärin alaisissa autoissa eli 95 ja uudemmissa, jos olen asian oikein ymmärtänyt.
Aikoinaanhan vetopaino määräytyi auton omamassan mukaan.
Jos auton valmistaja ei ole ilmoittanut perävaunun kytkentätietoja eivätkä tiedot selviä rekisteritiedoista, kytkentämassat määräytyvät seuraavasti:
jarruton O1-luokan perävaunu: puolet vetoauton omasta massasta, kuitenkin enintään 750 kg
jarrullinen O2-luokan perävaunu: vetoauton kokonaismassa, kuitenkin enintään 3 500 kg. Jos vetoautona on pakettiauto, perävaunun massa voi olla 1,5 x vetoauton kokonaismassa, kuitenkin enintään 3 500 kg.
Tässä trafin tekstissä on se hauska puoli, et rekkaamaalla koppimoponsa pakuks, niin sais lisää vetopainoa. Aikanaanhan se meni niin, että 4-vetosella sai ton 1,5 kertaa oman massan vetopainoa ellei valmistaja tai koukun valmistaja rajoittanut sitä pienemmäksi.
Aikoinaanhan vetopaino määräytyi auton omamassan mukaan.
Jos auton valmistaja ei ole ilmoittanut perävaunun kytkentätietoja eivätkä tiedot selviä rekisteritiedoista, kytkentämassat määräytyvät seuraavasti:
jarruton O1-luokan perävaunu: puolet vetoauton omasta massasta, kuitenkin enintään 750 kg
jarrullinen O2-luokan perävaunu: vetoauton kokonaismassa, kuitenkin enintään 3 500 kg. Jos vetoautona on pakettiauto, perävaunun massa voi olla 1,5 x vetoauton kokonaismassa, kuitenkin enintään 3 500 kg.
Tässä trafin tekstissä on se hauska puoli, et rekkaamaalla koppimoponsa pakuks, niin sais lisää vetopainoa. Aikanaanhan se meni niin, että 4-vetosella sai ton 1,5 kertaa oman massan vetopainoa ellei valmistaja tai koukun valmistaja rajoittanut sitä pienemmäksi.
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Tässä tapauksessa noi kikkailut ei toimi. Valmistajan ilmoittama vetopaino ei häviä mihinkään trafin rekisteristä vaikka koukun tiputtaa rekisteröinnin ajaksi pois.. >:(
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Onko noissa -93 -> grand cheroissa 3500kg koukkupainot? :o :o :o
Hmm..
vois noi fsj:t hukata tollaseen katsastettuun grandiin..
Hmm..
vois noi fsj:t hukata tollaseen katsastettuun grandiin..
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Tästä on nyt kyselty konttorilta ja maahantuojalta.
Verrokkiautoa ei voi enää lain puitteissa käyttää vaan vetopaino pitää löytyä tyyppitiedoista.
Maahantuojan lausunnolla voidaan vetopaino muuttaa mutta tässä onkin se ongelma, että maahantuojaa ei ole vasta kuin 1.1.2015 alkaen.
Saas nähdä miten uusi maahantuoja ottaa kantaa näihin vanhoihin vai menikö ymmärtämys harrastajia kohtaan sen sileän tien entisen maahantuojan mukana.
Verrokkiautoa ei voi enää lain puitteissa käyttää vaan vetopaino pitää löytyä tyyppitiedoista.
Maahantuojan lausunnolla voidaan vetopaino muuttaa mutta tässä onkin se ongelma, että maahantuojaa ei ole vasta kuin 1.1.2015 alkaen.
Saas nähdä miten uusi maahantuoja ottaa kantaa näihin vanhoihin vai menikö ymmärtämys harrastajia kohtaan sen sileän tien entisen maahantuojan mukana.