Jeep wagoneer/cherokee???.
on kärjettömiä ja kärjettömiä.
Vanhemmissa kärjettömänä on Prestolite, uudemmissa Motorcraft Duraspark II.
Durasparkista olen kuullut vain positiivista ja omat käyttökokemukset ovat erittäin hyvät. Prestolitestä kuulee vikaraportteja ja ongelmia (sekä kiroilua). Tämä ero vaikuttanee bensankulutukseen.
Myös se, että onko loota 3 vai 4 lovinen vaikuttaa ihan varmasti, sillä suurinosa päivittäisestä ajosta tehdään jollain muulla kuin sillä suoralla vaihteella ja jos välitykset sopii ajoon paremmin niin bensaa kuluu vähemmän.
Vanhemmissa kärjettömänä on Prestolite, uudemmissa Motorcraft Duraspark II.
Durasparkista olen kuullut vain positiivista ja omat käyttökokemukset ovat erittäin hyvät. Prestolitestä kuulee vikaraportteja ja ongelmia (sekä kiroilua). Tämä ero vaikuttanee bensankulutukseen.
Myös se, että onko loota 3 vai 4 lovinen vaikuttaa ihan varmasti, sillä suurinosa päivittäisestä ajosta tehdään jollain muulla kuin sillä suoralla vaihteella ja jos välitykset sopii ajoon paremmin niin bensaa kuluu vähemmän.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Ja Motorcraftin tuotteet tuli pääosin -77 ja uudempiin!
Ton ikäisissä se polttoaineenkulutus tuskin on tärkeä asia, niinkuin kuluttaako joku litran enemmän tai vähemmän!! Jos merkkaa ton painoisessa jotain, kannattaa harkita oikeasti kevyemmän kinnerin hankkimista ;) !!!
Ton ikäisissä se polttoaineenkulutus tuskin on tärkeä asia, niinkuin kuluttaako joku litran enemmän tai vähemmän!! Jos merkkaa ton painoisessa jotain, kannattaa harkita oikeasti kevyemmän kinnerin hankkimista ;) !!!
Joo ei litra sinne tai tänne vaikuta mutta itse en o päässy wagolla ikinä alle kahenkympin kulutuksiin joten väkisinkin tuntuu lompakossa jos enempi ajelee
Pojilla vissiin säädöt kohillaan...
Mun muinainen Wago -75 vei orkkis 360 2V th400 Quatratrac muistaakseni aika tarkkaan 17 litraa sekalaisessa ajelussa. Vasta nelikurkkuinen + parit muut jutut nosti kulutusta noin kymmenellä litralla, josta olis varmaan saanut pari litraa pois kaasarin oikeilla säädöillä, aukoi kakkoskurkut turhan aikaisin. Kulki kyllä kans aika pirusti.
Mun muinainen Wago -75 vei orkkis 360 2V th400 Quatratrac muistaakseni aika tarkkaan 17 litraa sekalaisessa ajelussa. Vasta nelikurkkuinen + parit muut jutut nosti kulutusta noin kymmenellä litralla, josta olis varmaan saanut pari litraa pois kaasarin oikeilla säädöillä, aukoi kakkoskurkut turhan aikaisin. Kulki kyllä kans aika pirusti.
Juu, kuulostaa kovilta lukemilta. Tosin ite mitä tolla omalla kerkesin ajamaan niin matka-ajossa 10l/100km ja sekalaisessa kaupunkiajossa 16l/100km
Juu, kuulostaa kovilta lukemilta. Tosin ite mitä tolla omalla kerkesin ajamaan niin matka-ajossa 10l/100km ja sekalaisessa kaupunkiajossa 16l/100km
Nyt tulee mieleen kaikenlaista. mm. joulupukki on olemassa, Elvis elää ja meikä on komee... Jotain tuollaista mäkin voisin yrittää ;D
360+th400+quadra trac, en tiä kuinka kohdillaan säädöt oli mutta uudella kaasarilla tippu 10 litraa kolmestakympistä kahteen
Nyt kuulostaa jo ihan normaalilta kulutukselta
Ton tankkausasian saa kuntoon kun vaihtaa uudemman mallisen muovitankin täyttöputkineen vanhan peltisen tilalle