XJ:n laatikko
XJ:n laatikko
Jos onkin poltettu ja sit vaihettu. Ja nyt uusien öljyjen mukana töhnä lähtee kiertoon ja värjää...
XJ:n laatikko
Nähdäkseni öljy on punasta lisättäessä, jos son ruskeaa katottaessa niin siihen on irronnut jotain värjäävää laatikosta (kitkapinnat/hihnat/yms) tai öljy on ajettu loppuun/poltettu.
Mulla oli yhessä rempatussa lootassa jotain 'asennusöljyjä' sisällä kun otin käyttöön ja ekan parin viikon aikana muuttui punaset lisäämäni öljyt ruskeaksi, ei vaikuttanut toimintaan tai luistanut tai mitään muutakaan.
Mulla oli yhessä rempatussa lootassa jotain 'asennusöljyjä' sisällä kun otin käyttöön ja ekan parin viikon aikana muuttui punaset lisäämäni öljyt ruskeaksi, ei vaikuttanut toimintaan tai luistanut tai mitään muutakaan.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
XJ:n laatikko
Jamantilta tilasin osia ja kysyin samalla aiheesta niin meinas että on ominaisuus näissä autoissa. Tietokone ohjaa laatikkoa ja päättää milloin on veto päällä ja milloin ei...Pitää vaihtaa noi öljyt nyt kuitenkin.
eipä ole vaimon '89/'90 cherossa moista ominaisuutta...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
XJ:n laatikko
No niin öljyt ja suodatin vaihdettu, pikkusen oli töhnää magneettien ympärillä ei juuri muuaalla. Vaikutus aika pieni, pitää ehkä vedon päällä pienemmille kiekoille ja vaihtaa pehmeemmin. Näky olevan sähköventtiileitä öljynsuodattimen yläpuolella, auttaakohan niiden vaihto mitään tähän?
Tarkennetaan tota luistamista vielä; kun kaasu on ylhäällä yli 50 nopeuksissa ja painaa taas niin nostaa hiukan kiekkoja(n. sekunnin) ennen kun veto on taas päällä. Ilmenee vain kolmosella ja nelosella.
Auto oli nosturilla ja tietty tuli silmäiltyä vähän tarkemmin niin etuvetarien ristikot on aivan finaalissa. Saakohan tähän ollenkaan nipallisia ristikoita, taitaa perä olla Dana 30?. Vaihto näyttäis olevan aika helppo...
Luisto kuulostaa normaalilta, noin kaikki mitä olen ajanut tekee, nostaa kierroksia ensin ja sitten lyö turbiinilukon kiinni -> kierrokset tippuu!!
Nipallisia ristikoita hyllyssä!! Jos oli ABS-jarruilla, niin kupin halkaisija 30 mm ja silloin on vaihtoehdot nämä: http://www.jamant.fi/ristinivel-xjmjyjtjzj-wjfsjgmfordmopar-croj8126638-p-760.html tai http://www.jamant.fi/ristinivel-fsjgmfordmopar-xjmjyjtjzj-oaalloy11500-p-2386.html