pöprpör 2 3 - Pekan moporojekti
Jumalauta Pekka, oikein kaxtahti suitsa, vau!
Ite joskus himoitsin muinaista widow makeria, eli komepyttyistä 750 kuutioista kaxtahti kawaa.
Ite joskus himoitsin muinaista widow makeria, eli komepyttyistä 750 kuutioista kaxtahti kawaa.
Kas kas, onnea Pekka, seurtaava askel onkin sitten ehkä jo moottoripyörä :-X?
Ei o mun aluetta noi kaukoitäpyörät mut oks -74 malli? Sellane mikä oli orkkiksena punane tankki valkosella paksulla raidalla?
En viel tiedä minkä värinen on ollu uutena, mut vuosmalli on 77, tota viissatasta ei saanu ku 76 ja 77
Takalyhty on näemmä kaukaa tarvikeliikkeestä ja sitten muutama varoituksen sana ko. pyörän kohdalta:
Jos et ole varma edellisen omistajan ammattitaidosta ja pyörän historiasta, niin älä käynnistä ennenkuin olet varmistanut että öljypumppu työntää öljyä sylinteriryhmään saakka.
Samasta varoitteli edellinen omistaja
Jos ei lähe varmistusten jälkeen käyntiin ni soittele, mä tien ehkä mist johtuu..
Juu, enköhän jossain vaiheessa soittele...
Suitsalle ei oo tapahtunu mitään sit viime syksyn, mut kyl se viel jossain vaiheessa etenee.
Nyt tontille ilmestyi BMW K75 vuodelta -89

Nyt tontille ilmestyi BMW K75 vuodelta -89

Eeehehee, suikka käy ja kulkee. Moottorin pärinää ja pauketta 8-)
Ei oo mikään lypsykone :D
Sillälailla, sitä pitäis oikein tulla katsomaan ja kokeilemaan, noi wanhat 2-tahtiset on mageita ja joku mopo ois itellekin hommattava eläkepäivien ratoksi. Tosin suunnitelmissa oleva Nordkapin reissu saattais tuollaiselle/tuollaisella olla turhan rankka.
Vähän piti jo googlettaa tätä ja näköjään -77 on ollut väriltään joko sininen tai punainen, kromilokarit ja ketjusuoja, mitenhän noita löytyis suomesta, meinaan oikeita osia, jos joku museois tuon.
Suikka tosiaan meni vaihdossa Rebeliin, mut bimme jäi. Korttikin tuli heti loman aluksi ajettua ja jonnin verran on kilsoja pyörään tullu.
Bimme ei näytä oikein miltään, mutta ajoltaan on sen verran kiva et taitaa ainakin toistaiseksi jäädä mulle. Jotain pientä siistimistä pitää talvella suorittaa, katotaan mitä kaikkea keksitään huollon lisäksi... ;D
Bimme ei näytä oikein miltään, mutta ajoltaan on sen verran kiva et taitaa ainakin toistaiseksi jäädä mulle. Jotain pientä siistimistä pitää talvella suorittaa, katotaan mitä kaikkea keksitään huollon lisäksi... ;D
Bimmekin on vielä, kun ei oo menny kaupaksi. Aika turha laite pärrä on mulla, ei vaan tuu käytettyä ku duunissakin aika useesti tarvii autoa...
Mut kaikkea pientä on silti tullu nysvättyä et ois siivompi pihakoristeena...
Paikkamaalauksia, kiillotuksia jne jne

Mut kaikkea pientä on silti tullu nysvättyä et ois siivompi pihakoristeena...
Paikkamaalauksia, kiillotuksia jne jne

Pari vuotta ollu tällä puolella hiljaista, bimme tuli aikoinaan myytyä pois, mutta tänä kesänä alkoi taas homma polttelemaan.
Tollanen tuli eilen haettua, laittamista piisaa...

Tollanen tuli eilen haettua, laittamista piisaa...