öljyn vaihto mitä sisälle

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
JAMANT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Jamant hei, onks jotain tietoo mihin perustuu toi, et xj:ssä on poikkeava öljy maatissa?  Kun "kaikki" katalookit tyrkyttää nelosta.  Tosin kaikissa mun XJ:ssä olen sun ohjeen mukaan eläny ja mitään ongelmaa ei ole ollu.

No kun ei ole Moparin laatikko, vaan Aisin-Warner yhteistyötä, eli Japanialainen Aisin (Toyota) ja Warner tehneet yhteistyössä Toyotaan (löytyy mm. Hiacesta tuo laatikko, eri versio vaan)!! Ja toihan on AMC-perintöä, ei Moparin aikaansaama ostos, tosin ilmeisesti Moparkin katsonut toimivaksi kombinaatioksi, koska on kumminkin Mopar aikana kelvannut laatikoksi XJ:in, eli vuodet 87-01 käytössä!!
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Siis lähinnä meinaan sitä, et kun ostan suodattimen paikallisesta ja siihen sivuun kolmosta, niin mun kanssa aletaan kinaamaan, et ei sun autoon tota öljyä voi laittaa.
JAMANT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Siis lähinnä meinaan sitä, et kun ostan suodattimen paikallisesta ja siihen sivuun kolmosta, niin mun kanssa aletaan kinaamaan, et ei sun autoon tota öljyä voi laittaa.

No älä osta paikallisesta, jos joutuu kinaamaan, osta multa, ei tartte kinata ja saat kerralla oikeat osat ;)
Vastaa Viestiin