Vanhoja AMC-kuvia
Vanhoja AMC-kuvia
No oispa hienoa, jos elpyis vielä, en muista koskaan ennen nähneeni tuollaista -73 Customia, mullahan oli -75 vastaava juuri tuon värinen, puukylki leveämpi ja eri maski, muuten ihan just samanlainen. Että se oli hieno peli, vielä jos sais samanlaisen ja yhtä hyvän.
Vanhoja AMC-kuvia
Itse tykkään enemmän siitä -75:n keulasta, mutta onhan tuo -73:n keula omalla tavallaan hieno ja ennen kaikkea, ne on tosi harvassa.
Oikeastaan tuo vuosimalli oli kanssa yksi syy auton pelastamiseen. Tosi harvoin olen törmännyt alle -75 vuoden Wagoneereihin, jotka olisivat järkevästi vielä elvytettävissä.
Siinä mielessä -73:sta voi pitää autohistoriallisesti arvokkaampana kunnostuskohteena kuin vaikka saman kuntoista -78:a. Vaikka ei tietenkään -78:kaan saa väheksyä. -Harvassa ne on alkuperäiset kaikki.
Noissa aiemmissa kuvissa näkyi vihreä Wagoneer ja sininen, pitkälle purettu Wagoneer.
En tiedä, missä kuvat on otettu, mutta minulla on hieman sellainen tuntuma, että vihreän Wagoneerin maskin takana oleva etukehikko olisi nykyisin minulla.
Ja jos näin on, niin saattaa olla, että jos tuo sininen on veivattavalla takaikkunalla ollut, niin sen takaluukku olisi nykyisin punaisessa. Tutun oloisia aarteita joka tapauksessa molemmat.
Oikeastaan tuo vuosimalli oli kanssa yksi syy auton pelastamiseen. Tosi harvoin olen törmännyt alle -75 vuoden Wagoneereihin, jotka olisivat järkevästi vielä elvytettävissä.
Siinä mielessä -73:sta voi pitää autohistoriallisesti arvokkaampana kunnostuskohteena kuin vaikka saman kuntoista -78:a. Vaikka ei tietenkään -78:kaan saa väheksyä. -Harvassa ne on alkuperäiset kaikki.
Noissa aiemmissa kuvissa näkyi vihreä Wagoneer ja sininen, pitkälle purettu Wagoneer.
En tiedä, missä kuvat on otettu, mutta minulla on hieman sellainen tuntuma, että vihreän Wagoneerin maskin takana oleva etukehikko olisi nykyisin minulla.
Ja jos näin on, niin saattaa olla, että jos tuo sininen on veivattavalla takaikkunalla ollut, niin sen takaluukku olisi nykyisin punaisessa. Tutun oloisia aarteita joka tapauksessa molemmat.
-
Vanhoja AMC-kuvia
toi sherwood city laite makaa ainankin osittain sipoossa yhes tallis, muistan nähneeni ton oven ainanki siel... tiedä sit onks se ainoo jäljel oleva osa...
Vanhoja AMC-kuvia
Jos viitsii shoppailla, niitä löytyy esim. Hollannista ruosteettomana. Josta parempi lähtee liikkeelle mutta vaatii rahhaa. Toisaalta tuommoisen vanhan kunnostaminen vaatii myöskin aikaa ja rahaa. Miten aattelee. Ikävää noi -70 luvun jeepit meni jo hyvissä ajoin tuohon kuntoon, ne purettiin taikka paalattiin. Kunto oli laidasta laitaan. Kaippa tuo mun chieffikin tuon kuntoisena viimeistään -80 luvulla hävitetty. Mutta onneksi nuorempi ja parempi kuntoinen :-/
Vanhoja AMC-kuvia
Ei kuvana kait vanha, mutta tästä linttarista ei taida olla vielä kuvaa...

Lainattu OD:ltä, kuva: fordstw

Lainattu OD:ltä, kuva: fordstw
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vanhoja AMC-kuvia
No, olihan se siellä aiemmin... En heti muistanut kun oli valkoisilla pitkillä kilvillä. ;D
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vanhoja AMC-kuvia
Eikös tää ole ainakin jossain vaiheessa ollut toisella muusikolla, Mika Sundqvistilla?? Tietääkseni Mikan toimesta tai tilauksesta Jeeppi kunnostettiin taas elävien kirjoihin. Sundqvistilla on vissiin tallessa myös Irwinin Camaro tai ainakin hyvä replica siitä.
Selailin uudehkoa 6/2010 V8 lehteä ja sielläpä olikin pieni juttu kuvan kanssa. Toi Jeeppi on nykyään Jari Mäellä Koskenkorvasta.