Suomen Rebelit
Suomen Rebelit
Kiinnostais tietää vähän enemmän tuosta ainokaisesta Machinesta. Onko forumilla ollut juttua siitä, missä kunnossa ja onko käytössä vai työn alla?
Suomen Rebelit
Kiinnostais tietää vähän enemmän tuosta ainokaisesta Machinesta. Onko forumilla ollut juttua siitä, missä kunnossa ja onko käytössä vai työn alla?
Myynnissä, Oulun vieressä Lopakan Tapiolla, Melkolailla pirun hyvässä kunnossa.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Suomen Rebelit
Kiinnostais tietää vähän enemmän tuosta ainokaisesta Machinesta. Onko forumilla ollut juttua siitä, missä kunnossa ja onko käytössä vai työn alla?
Ihan hyvässä tikissä oli ainakin muutama vuosi sitten, esittely kasissa 4/06
Suomen Rebelit
Siellä se on. Kytkin remppaa voi olla jos antaa löylyä ja kattoverhoilu oli alkanu roikkua kun viimeks näin mutta siitä onkin jo vuosia muutama. Osta multa kaikki rebelit niin mä saan olla ehkä lähempänä unelmaani.... ;)
Suomen Rebelit
Sain käsiini veekasin 4/2006. Machine on kuvien perusteella todella hieno laite ja vielä parhaalla sini-puna-valkoisella maalauksella. Puutteina oli jutun tekoaikaan vanteet, ratti ja ram-air laitteet. Onkohan ne saatu hommattua?
Jutun mukaan noita Machineita on tuotu Suomeen 3 kpl, joista kaksi on kadonnut vuosien varrella.
Jaa etä myynnissä, hintaa lienee ainakin pari kymppiä ja kaiken lisäksi valtion verotoimisto ilmoitti, että voin unohtaa harrasteautot tältä vuodelta >:(
Jutun mukaan noita Machineita on tuotu Suomeen 3 kpl, joista kaksi on kadonnut vuosien varrella.
Jaa etä myynnissä, hintaa lienee ainakin pari kymppiä ja kaiken lisäksi valtion verotoimisto ilmoitti, että voin unohtaa harrasteautot tältä vuodelta >:(
Suomen Rebelit
Sain käsiini veekasin 4/2006. Machine on kuvien perusteella todella hieno laite ja vielä parhaalla sini-puna-valkoisella maalauksella. Puutteina oli jutun tekoaikaan vanteet, ratti ja ram-air laitteet. Onkohan ne saatu hommattua?
Jutun mukaan noita Machineita on tuotu Suomeen 3 kpl, joista kaksi on kadonnut vuosien varrella.
Jaa etä myynnissä, hintaa lienee ainakin pari kymppiä ja kaiken lisäksi valtion verotoimisto ilmoitti, että voin unohtaa harrasteautot tältä vuodelta >:(
Saatan muistaa täysin väärin, mutta taisi olla aikoinaan 30-35t€ pyynti.
RS
Suomen Rebelit
Repelin hinta oli USA:ssa v. 1971 n. $3500 ja tämän päivän rahaksi muutettuna n. $19000.
Mutta kun tietää auton harvinaisuuden ja siihen uponneen työmäärän ja osat, niin hinta on varmasti kohdallaan. Kulttuuriteko sanon minä.
Illalla taas lotto vetämään, jos vaikka lopettais köyhtymisen.
Mutta kun tietää auton harvinaisuuden ja siihen uponneen työmäärän ja osat, niin hinta on varmasti kohdallaan. Kulttuuriteko sanon minä.
Illalla taas lotto vetämään, jos vaikka lopettais köyhtymisen.
Suomen Rebelit
Oma muisti sanoo, että ois alimmillaan ollu alle 30K€
Suomen Rebelit
ja tuo on Suomen ainoa Machine.
Niistä kolmesta yksi on Tukholmassa pahvilaatikoissa (jota ei koskaan kilvitetty Suomeen).
Toinen väriltään vihreä mustalla katolla oletettavasti paloi joskus '70-'80 lukujen vaihteessa. Jossain välissä liikkui tarinoita että tuo palanut olisi niputettu '67 osilla ja lojuisi jossain navetan vintillä pohjammaalla mutta missään vaiheessa ei tullut vastaan mitään todisteita auton olemassa olosta (aina vain enemmän tai vähemmän samantyylinen tarina jossa kertoja ei tiedä kenenkään nimiä tai osoitteita tai paikkakuntaakaan).
Mainittakoon vielä sekin, että kuulemma tämä ainoa säilynyt yksilökin ymmärtääkseni meinasi palaa jossain kiihdytyksen yhteydessä '80-'90 lukujen aikoina, josta johtuen se skuuppi/yms puuttuu vieläkin. Nämä Machine palot eivät olleet mitenkään ennenkuulumattomia sillä se käytetty imusarja/kaasari kombo ei kuulemma ollut mitenkään kaikkein paloturvallisin keksintö.
Niistä kolmesta yksi on Tukholmassa pahvilaatikoissa (jota ei koskaan kilvitetty Suomeen).
Toinen väriltään vihreä mustalla katolla oletettavasti paloi joskus '70-'80 lukujen vaihteessa. Jossain välissä liikkui tarinoita että tuo palanut olisi niputettu '67 osilla ja lojuisi jossain navetan vintillä pohjammaalla mutta missään vaiheessa ei tullut vastaan mitään todisteita auton olemassa olosta (aina vain enemmän tai vähemmän samantyylinen tarina jossa kertoja ei tiedä kenenkään nimiä tai osoitteita tai paikkakuntaakaan).
Mainittakoon vielä sekin, että kuulemma tämä ainoa säilynyt yksilökin ymmärtääkseni meinasi palaa jossain kiihdytyksen yhteydessä '80-'90 lukujen aikoina, josta johtuen se skuuppi/yms puuttuu vieläkin. Nämä Machine palot eivät olleet mitenkään ennenkuulumattomia sillä se käytetty imusarja/kaasari kombo ei kuulemma ollut mitenkään kaikkein paloturvallisin keksintö.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Suomen Rebelit
Machine imusarja on normaali valurautaimari, hiukan paremmin virtaava kuin vakio mutta ei siinä mitään palovaarallista oo