Näin AMC:n liikenteessä
Katos, Stidikin taas kuvioissa.
Tota American farkkua olen silloin tällöin nähnyt liikenteessä tuolla pohjoisessa Helsingissä.
Tota American farkkua olen silloin tällöin nähnyt liikenteessä tuolla pohjoisessa Helsingissä.
-
se farkku oli kaverilla työnalla siin tapanilas, oli peltikorjauksia...
vaikuttaa käsittääkseni itä-helsingissä, pyöriny näillä main niin kauan kun mä muistan...
vaikuttaa käsittääkseni itä-helsingissä, pyöriny näillä main niin kauan kun mä muistan...
ahhaa ja ok. Oonki kaivannu niille kulmille enempi kaunottaria vaikka onhan siellä ihan kiitettävästi vekottumia. Pysyis talo vaan pystyssä, purkuilmotuksen jälkeen ei o kuulunu mitään ja siit on sentään jo koht vuosi.
-
se talo kyllä kätkee uumeniinsa vaikka mitä mielenkiintosta, joista puoliakaan ei varmaan ees tiedä... ainanki pari willys famaria ;)
juu. Ne on Jorman talllilta. Just Jorman Willys meni filmikuvauksiin ja se toinen on sen kaverin, ei vakituisesti asusta siellä mutta visiteeraa alvariinsa. Muuten tosi söde vekotin mutta sekaventtiilikone on muuttunu letukaksi joka kyl käy nätisti.
Tiedätkö onko sekaventtiilikone tallessa? Kunnossa? vaikkapa myynnissä? Nelonen? Kutonen?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Tokiossa, Shinjukussa ajeli 3d FSJ eilen illalla :o
Tiedätkö onko sekaventtiilikone tallessa? Kunnossa? vaikkapa myynnissä? Nelonen? Kutonen?
Sekaventtiilinelonen on tallessa ja siinä kunnossa missä ajelin sillä pari kesää. Valitettavasti ei myynnissä, faijan pick-up willykseen varattu.
Nähty Satakunnankadulla Tampereen keskustassa sininen ('67?) American valkoisilla liekeillä, tuli oikein tervehdittyä valoissa vieressä :-? komiat kirkkaanvalkoset peltivanteet alla
Ja sama tänään parkissa Nekalassa
En varsinaisesti liikenteessä nähnyt.
Mutt ayhden hallin pihassa, taitaa olla jopa joku vanha autokorjaamo.
Tuolla Tuusniemi-Karvio välillä, Kosulan ja Rahulan kylien välimaastossa.
-64/65 American.
Toki pitkän työpäivän päätteeksi nälkäisenä ajellessa kotio päin, saattoi olla harha kuviakin ja ihan joku muu laite, räntääkin satoi taivaalta ja sen auton päälläkin 5 cm :P :P
Mutt ayhden hallin pihassa, taitaa olla jopa joku vanha autokorjaamo.
Tuolla Tuusniemi-Karvio välillä, Kosulan ja Rahulan kylien välimaastossa.
-64/65 American.
Toki pitkän työpäivän päätteeksi nälkäisenä ajellessa kotio päin, saattoi olla harha kuviakin ja ihan joku muu laite, räntääkin satoi taivaalta ja sen auton päälläkin 5 cm :P :P