Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
sillu
Site Admin

Viesti Kirjoittaja sillu »

Mulla oli joskus 2000-luvun alussa alkup. Saab 99 Turbo,

sen myyminen harmittaa edelleen vuosien jälkeen :'(
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Saabeista ainoastaan 96 hävittäminen on joskus jälkeenpäin harmittanut, muita ei oo tullu ikävä, paitsi ehkä ton 900 TICin potkua... harmi et oli muuten niin paska tapaus.
hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Eipä noita 99:jä enää juuri liikenteessä näe. Antaa kunnossa ollessaan ihan mukavaa kyytiä.
Teddy_Tiger

Viesti Kirjoittaja Teddy_Tiger »

Vähiin alkaa käymään 99:t, etenkin arkiliikenteessä ja etenkin hyväkuntoiset. Taitaa olla 99 vähän samaa osastoa ku Ramblerit, halveksittuja ja naureskeltuja joiden arvon harva ymmärtää? :-? Mä oon salaa himoinnu tuollaista jo melkoisen pitkään, pari vuotta sitten oli lähellä etten ostanu 8v- turbotekniikalla olevaa. Itseasiassa jäi jopa vähän kaivelemaan, päällepäin se oli orkkis mutta ~200 hummaa pellin alla  ;)

Ainakin toistaiseksi tuo tuntuisi olevan tälläiselle yleismobilistille joka diggaa (tai ainaki on kiinnostunut) oikeastaan kaikista vanhoista laitteista hyvä kompromissi harrasteen ja käyttiksen välimaastosta. Ainakin näin muutaman sadan kilsan perusteella Saabin käyttöominaisuudet ovat yllättävän modernit, mutta fiilis on kuitenkin eri ku uusissa kinnereissä. Olen yllättynyt tuon ajettavuudesta ja hiljaisuudesta  :o

Johanna vähän vielä totuttelee auton ulkonäköön ja siihen, että sillä liikutaan nyt  ;D
ruuska

Viesti Kirjoittaja ruuska »

Siinä onkin totuttelemista ;) :D
Mawerick

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

99 on helkkarin hyvä auto ja lämmin kuin mikä talvella.
tl

Viesti Kirjoittaja tl »

Toi on sairautta ;D, no kieltämättä on tossa jonkin näköinen nostalgiaefekti jo olemassa vaikka henk koht suosikkeihin ei oo noi saabismit ikinä kuulunu
Mawerick

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Saabismi on sairautta, turbosaabismi mielisairautta ;)
Pitu

Viesti Kirjoittaja Pitu »

Kaipa sitä voi Saapillakin ajaa, jos siittä jotain iloa itelleen löytää ::)

yx 99 pari kuukautta ollu, kun ed. omistaja ei laturia osaanu korjata.

Tai mikä mää on kenenkää autoulua arvostelemaan, nytkin mietin miten tota polttoainekulua sais alas. (jos ees americanon sais leimakuntoon) :-[

Saattaapi olla että Jeeppi lepää alkutalven ja alla on joku varkku patonki (ei zitroona) Zaappi vois olla teknisesti parempi (siis rellua) ja mukavampi, mut ei siihen Jeepiä kannata vaihtaa. 8-)
tl

Viesti Kirjoittaja tl »

Joo ei noita ruottalaisia polttoainetalouden takia kannata ostaa

...mutta aina kannattaa laskea kokonaiskustannukset

itekki tuli pari vuotta ajeltua 240 automaattivolvolla mikä oli viä alitehonen usa-malli, polttoainetta kulu ja tehoo ei ollu mutta silti halvimpia käyttöautoja mitä mulla on ollu
Vastaa Viestiin