Kasi kutosen paikalle

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
raipe

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja raipe »

paljonko kollit yleensä ajaa harrastemiinoilla kauden aikana ittelle tulee noin kymmenen tonnii kesässä sekin kutosen voimin
Pasi_Laihosola

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja Pasi_Laihosola »

Mulla ei tule harrasteautoihin kilometrejä vuodessa kun ehkä tuhat/kpl eli niiden kulutus ei ole ongelma. Mutta kun käyttöautoa joutuu tankkaamaan liian usein ja kallista on.
karzi

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja karzi »

Niin kyllä mullakin äkkiä kymppitonni menee ;D
KK

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja KK »

Mitkähän ne on mun harrasteautoja? Javelle tuli viiime vuonna varmaan pari sataa metriä, Americanalla ehkä viiskyt kilsaa, Aspenilla joku 4 tkm, matkailuautolla, joka onkin ihan oikea harrastus tuli 8 tkm ja käyttis fiikuksella ehkä 20 tkm, kaikkiaan kilsoja aika perhanasti. Ja nyt oon ehtiny LTD:llä talven aikana kans jo noin 4 tkm, kova jätkä suhaa...
herrakani

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja herrakani »

Mä oon ajanu Oldsilla jonkun 20K täs vuoden aikana, Americaanolla liki 4000 muutaman kuukauden aikana, vaimo tosin siitä leijonanosan. Ostinko joulukuun alussa tuon. Harrasteautot on ollu samalla paikalla vuodesta 2002, noin suurinpiirtein.
Mawerick

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Classicilla ehkä jotain 100km kun se ei vielä(kään) ole kilvissä, mutta Saabilla oon suhannut huhtikuun alusta 34tkm :o
pekka

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja pekka »

Classicilla viime vuonna vissiin 10km, sit poikis kardaani.

Javella joku 8tkm.

Käyttiksellä reilu 20tkm.
stidi

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja stidi »

Marlinil on tullu vuoden sisäl. n. 14tkm. Mut se ei oo harrasteauto vaan käyttis.

Ainoo öljy, mitä on tarttenu lisätä on llaatikost plus nilviästen rasvaamiset. Eikä laatikkokaa vuoda, vaan ne perhanan jäähdytysletkut. Tarttee käyttää Jamantin kikkaa ja rakentaa kokonaan uudet letkut ja putket runkoa pitkin eteen, kunhan täsät ilmat lämpii.
raipe

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja raipe »

hianoo että kollit käyttää miinjaan ettei vaan tallissa seiso.kokkolan kolli kyllä vetää javella kai pohjat mutta ens kesänä sitten usvaa putkeen
Gunner

Kasi kutosen paikalle

Viesti Kirjoittaja Gunner »

Pontinjakilla tuli viime vuonna about 60.000km... Harraste Hornetilla ei ehtinyt ennen talvilepoa ajella kuin muutaman sata hilpasenhauskaa mailia.
Vastaa Viestiin