Osia Ruotsissa
Osia Ruotsissa
https://www.blocket.se/annons/uppsala/amc_rambler_v8_motor/89259971
Tää oli jännä ilmoitus, ilmeisesti löytyy sitten useampi AMC V8 moottori häneltä ? Vähän enemmän infoa vois ilmoitukseen laittaa, mutta kai se on ajatellu, että ostaja soittaa ja kysyy.
Hinta 12000 Kr, onkohan se sitten joku hinnat alkaen / kpl, ? Puhelimessa mun ruotsi on aika huonoa, kun ei voi käyttää käsiä apuna ;D
Tää oli jännä ilmoitus, ilmeisesti löytyy sitten useampi AMC V8 moottori häneltä ? Vähän enemmän infoa vois ilmoitukseen laittaa, mutta kai se on ajatellu, että ostaja soittaa ja kysyy.
Hinta 12000 Kr, onkohan se sitten joku hinnat alkaen / kpl, ? Puhelimessa mun ruotsi on aika huonoa, kun ei voi käyttää käsiä apuna ;D
Osia Ruotsissa
Ton blocketin kautta voi lähetellä viestejä myyjille. Oon sitä käyttäny noiden svanttejen kanssa. Ihan hyvin ne lontooks yleensä vastailee
Osia Ruotsissa
Joo, tuli mieleen kun siellä Upsalassa Janin luona kävin. Kynä, paperi ja käsimerkit oli kovassa käytössä, kun kävi ilmi ettei mun ruotsi ollut oikein terässä 30 vuoden käyttämättömyyden jälkeen ;D
Voishan tuolle tosiaan jotain kirjoittaa. Ei olisi romut ainakaan kovin kaukana.
Voishan tuolle tosiaan jotain kirjoittaa. Ei olisi romut ainakaan kovin kaukana.
Osia Ruotsissa
En tiä vaan miten haku mahtaa nyt onnistua? Ruotsin rajakin kai jollain tasolla kiinni