Tankki, bensapumppu ja kaasari

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Miikka

Viesti Kirjoittaja Miikka »

A-V:lta saattanee löytyä kuvia miten se mun laittees on toteutettu..

mä voisin kattoo kuvia miten se on rebeliin pistetty.. mulla ois orionin moottori.. mut en saanu sitä oikee pelittää.. sitä kampee pitää kai jotenki muokata.
A-V

Viesti Kirjoittaja A-V »

http://amccf.laatikko.org/tech/f_wipermotor.html

;D ompas tuostakin jo aikaa... Muistankohan mitään hyödyllistä tuostakaan.. Hmm.. Tosiaan sen pyörintävarren otin muistaakseni soveltamalla siitä alkuperäisestä alipainepyyhkijämoottorista ja siihen tulevaa kampea joutui hieman taittamaan "lähemmäs" moottoria siinä olleen jäykkärin vuoksi. Tämä setti oli siinä ruskeassa mulla olleessa Hornetissa, tuohon RWB-väriseen onnistuin löytämään pari vuotta myöhemmin Ruotsista AMC:n oman sähkömoottorin ja fordin ja AMC:n vastaavaa vertaillessa moottori oli tosiaan sama, mutta kiinnityslevyssä oli jonkiverran eroa tuohon alipainemalliin, lähinnä siinä että moottori oli hiukan ulompana (siis öö. lähempänä nokkapeltiä pystysuunnassa kiinnityslevyyn) kuin mitä tuo alipainemalli. Toki sähköpuoli oli päälisin puolin hyvinkin erilainen (jonka vuoksi nämä erottaa toisistaan asennetuna), mutta oikeat piuhapaikat löytyivät kohtuullisen vähällä työllä.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
RamiS

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Kun muistaisi tallilla käydessä tutkia osiani, siellä on -65 Americaanista irroitettu tankki, sen kunto vaan on kysymysmerkki.

RS

Eilen illalla arvioin tuota tallilta löytyvää -65 Americaanon tankkia (taskulampun valossa vintillä) :

Sisältä näyttää kohtuu hyvältä, täyttöputki hieman taittunut juuresta, jolloin juotos hieman murtunut (uskoisin pystyväni korjaamaan), pinta massainen (irtoaa paloina) ja paikoin pintaruosteinen, mutta tankin pohjan etureunasta löytyi alue, jota oli ilmeisesti kitattu, miksi en tiedä toistaiseksi.

Täytyy toisen kerran tutkia vielä tarkemmin jos tarvitset paremman tankin?

RS
Vastaa Viestiin