401:set Wagot adapterilla?

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
JAMANT
Viestit: 1564
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

401:set Wagot adapterilla?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Mulla on ulosottoa yksi kappale vapaana tällä hetkellä, hintaa asennettuna tulee noin 500,-, joten se on sitten ihan itsestä ja Tullista (eli lopullisesta henkilöautoverosta) kiinni , laitaako sen vai ei!!!
Lassard
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 12:44 pm

401:set Wagot adapterilla?

Viesti Kirjoittaja Lassard »

Mulla on ulosottoa yksi kappale vapaana tällä hetkellä, hintaa asennettuna tulee noin 500,-, joten se on sitten ihan itsestä ja Tullista (eli lopullisesta henkilöautoverosta) kiinni , laitaako sen vai ei!!!



Jaa, mimmonen keksintö mahtaa olla kyseessä? Ajattelin kyllä ihan itse sen jumpata paikalleen, jos tarviksia tulee.
JAMANT
Viestit: 1564
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

401:set Wagot adapterilla?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Mulla on ulosottoa yksi kappale vapaana tällä hetkellä, hintaa asennettuna tulee noin 500,-, joten se on sitten ihan itsestä ja Tullista (eli lopullisesta henkilöautoverosta) kiinni , laitaako sen vai ei!!!



Jaa, mimmonen keksintö mahtaa olla kyseessä? Ajattelin kyllä ihan itse sen jumpata paikalleen, jos tarviksia tulee.




No, käytännössä se on tässä tapauksessa koko aluevaihteisto joka vaihdetaan (koska sellainen löytyy suoraan vapaana, mutta haluan silloin sen vanhan aluevaihteiston vaihdossa tai veloitetaan runkoveloitus!!!) tai sitten muutetaan sun oma aluevaihteiston akseli oikeaan mittaan (= työstetään spoorit pois) ja asennetaan uusi päätylaippa jossa on stefa ja uudet öljyt aluevaihteistoon (tai kannattaa ne öljyt vaihtaa koko askiin, mutta kustannukset lisääntyy)!!! On se uusi laippa tuolla nettikaupassa ( http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=519 ) ja sen stefakin ( http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=520 ), mutta se akselin koneistus on se suurin ongelma, kun stefa ei tiivistä spooriakselia!!



Ja öljyä löytyy myös: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=499
Lassard
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 12:44 pm

401:set Wagot adapterilla?

Viesti Kirjoittaja Lassard »

No, käytännössä se on tässä tapauksessa koko aluevaihteisto joka vaihdetaan (koska sellainen löytyy suoraan vapaana, mutta haluan silloin sen vanhan aluevaihteiston vaihdossa tai veloitetaan runkoveloitus!!!) tai sitten muutetaan sun oma aluevaihteiston akseli oikeaan mittaan (= työstetään spoorit pois) ja asennetaan uusi päätylaippa jossa on stefa ja uudet öljyt aluevaihteistoon (tai kannattaa ne öljyt vaihtaa koko askiin, mutta kustannukset lisääntyy)!!! On se uusi laippa tuolla nettikaupassa ( http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=519 ) ja sen stefakin ( http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=520 ), mutta se akselin koneistus on se suurin ongelma, kun stefa ei tiivistä spooriakselia!!



Ja öljyä löytyy myös: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=499



No hyvä tietää, että tuollaisiakin löytyy, jos on tarvis!!!



Siinä vehkeessä on Mile Markerin 4X2 -kitti, josta tosin se alipainekello voi olla finaalissa (sitä en tiedä, onko se OD, vai normaali), ja se voi sotkea noita ulosottokuvioita lisää. Sitä öljyä varmaan tulenkin jossain välissä hakemaan.
JAMANT
Viestit: 1564
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

401:set Wagot adapterilla?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

No, käytännössä se on tässä tapauksessa koko aluevaihteisto joka vaihdetaan (koska sellainen löytyy suoraan vapaana, mutta haluan silloin sen vanhan aluevaihteiston vaihdossa tai veloitetaan runkoveloitus!!!) tai sitten muutetaan sun oma aluevaihteiston akseli oikeaan mittaan (= työstetään spoorit pois) ja asennetaan uusi päätylaippa jossa on stefa ja uudet öljyt aluevaihteistoon (tai kannattaa ne öljyt vaihtaa koko askiin, mutta kustannukset lisääntyy)!!! On se uusi laippa tuolla nettikaupassa ( http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=519 ) ja sen stefakin ( http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=520 ), mutta se akselin koneistus on se suurin ongelma, kun stefa ei tiivistä spooriakselia!!



Ja öljyä löytyy myös: http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=499



No hyvä tietää, että tuollaisiakin löytyy, jos on tarvis!!!



Siinä vehkeessä on Mile Markerin 4X2 -kitti, josta tosin se alipainekello voi olla finaalissa (sitä en tiedä, onko se OD, vai normaali), ja se voi sotkea noita ulosottokuvioita lisää. Sitä öljyä varmaan tulenkin jossain välissä hakemaan.




Ei sotke ulosottoa, kunhan siinä on aluevaihteisto!!!!



Jos siinä on 4x2 -kitti, öljyksi käy ihan ATF!!!!
Lassard
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 12:44 pm

401:set Wagot adapterilla?

Viesti Kirjoittaja Lassard »



Ei sotke ulosottoa, kunhan siinä on aluevaihteisto!!!!



Jos siinä on 4x2 -kitti, öljyksi käy ihan ATF!!!!




Juu, mutta olen jo sopinut hakevani räpeltämättömän QT:n hyllyyn - kaiken varalta!!!
Vastaa Viestiin