Mitä öljyä ohjaustehostimeen?
eli KAIKKI AMC, Rambler, Nash, Hudson, Jeep, LaFayette, Terraplane, Essex ovat 100% hyväksyttyjä.
.
Alkuperäiseen kysymykseen viitaten..nämä ovat öljymerkkeinä minulle aika tuntemattomia ;D
Essex on kyllä jotain ihovoidetta ;)
.
Alkuperäiseen kysymykseen viitaten..nämä ovat öljymerkkeinä minulle aika tuntemattomia ;D
Essex on kyllä jotain ihovoidetta ;)
Sanakirjasta: ramble:vaellella, kuljeksia, kierrellä, harhailla, mutkitella, kiemurrella, rönsyillä, suikerrella, antaa ajatuksiensa harhailla, puhua puuta heinää, laverrella, jaaritella, kirjoittaa rönsyilevästi.
Rambler: vaeltelija, harhailija, köynnösruusu.
Aivan kuten tämä keskustelu. ;D ;D ;D
Rambler: vaeltelija, harhailija, köynnösruusu.
Aivan kuten tämä keskustelu. ;D ;D ;D
juu ja jatketaan rönsyilyllä, eli oikeestaan tarkoitin noita AM Generalin Hummereita...

Juu, onhan ne gemsu tekniikkaisia jne mutta silti joku viehätys tuossakin laitteessa oli kun sitä kävin hämmästelemässä...

Juu, onhan ne gemsu tekniikkaisia jne mutta silti joku viehätys tuossakin laitteessa oli kun sitä kävin hämmästelemässä...
-
Oman tietoni mukaan HMMWV:n(high mobility multipurpose wheeled vehicle) etu ja takaperät ovat sisäkaluiltaan samat kuin AMC:n isoperä.
Eli kyllä tuo Hummerikin on meidän firman vehkeitä ;D ;D
Eli kyllä tuo Hummerikin on meidän firman vehkeitä ;D ;D
palataas aiheeseen. ::)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Back to basics:
Eilen kyselin Jeep osia South West Trade:sta ja samalla kysäisin myyvätkö he ohjaustehostinöljyä.
Juu, gulffia löytyy 6 ja risat egee litra.
Ja minä justiin ostin 9 euroo litra.
Aina ei mene kaupat kohdalleen. :-[
Eilen kyselin Jeep osia South West Trade:sta ja samalla kysäisin myyvätkö he ohjaustehostinöljyä.
Juu, gulffia löytyy 6 ja risat egee litra.
Ja minä justiin ostin 9 euroo litra.
Aina ei mene kaupat kohdalleen. :-[
Herätelläänpäs tällainen keskustelu.
Nyt kun alkaa ohjaustehostin olemaan jälleen kasassa, niin herää kysymys öljyn laadusta. Kumpaa laittaisi PSF:ää vai ATF:ää? Ja jos päätyy käyttämään PSF:ää, niin pitääkö huuhdella pois vanhat ATF:t kuinkakin tarkkaan?
Nyt kun alkaa ohjaustehostin olemaan jälleen kasassa, niin herää kysymys öljyn laadusta. Kumpaa laittaisi PSF:ää vai ATF:ää? Ja jos päätyy käyttämään PSF:ää, niin pitääkö huuhdella pois vanhat ATF:t kuinkakin tarkkaan?
Ääni psf:lle, laitoin itse pari vuotta sitten Valvolinet enkä sen kummemmin huuhdellut, valutin vaan vanhat pois. Eikä vuoda.
Tohon vanhempaan comancheen joskus laitoin ATF:ää kun olin tiedustellut soinin putkasta sen sopivuutta ohjaustehostimeen.
Eipä aikaakaan kun toosa alkoi vuotaa öljyä oikein urakalla. >:(
Enpä ole sen koommin ATF:ää tehostimeen lisäillyt saati käynyt soinilla (paitsi siellä romuliikkeessä).
Eipä aikaakaan kun toosa alkoi vuotaa öljyä oikein urakalla. >:(
Enpä ole sen koommin ATF:ää tehostimeen lisäillyt saati käynyt soinilla (paitsi siellä romuliikkeessä).
Laitoin nyt sitten kanssa ihka aitoa PSF:ää. Ei meinannut löytyä Tampereen kokoisesta kylästä. Southwest Trade Pirkkalasta löytyi MAG1:sen 0,35 litraa 2,80 euroa. Huuhtelin(ohjaustehostimen paluu letku irti) yhden pullollisen verran vanhoja ATF:ä pois.