Mikäli et saanut postia, niin tarkista ihan ekaksi onko maksuvelvollisuudet suoritettu tälle vuodelle. Jos jäsenmaksu on maksettu ja silti ei postia kuulu, niin laita viestiä mulle niin selvitetään mistä johtuu. Ihan kaikilla jäsenillä ei ole toimivaa s-postia kerhorekisterissä
Noniiiiih, kiitokset jälleen kerran paikalletulleille, meitä alkoi olla jo pitkälle toistakymmentä jaarittelijaa. Tallikierroksiakin oli muutama ja kalustoa '50-luvulta '70-luvulle! Erityiset Kiitokset Viljamille, Mirkolle, Sammylle ja muille aarteitaan esitelleille!
Ensi kerralla on luvassa yhä suurempaa tallikierrosta, sillä päästään JuhaP:n ja Pitun aarteisiin tutustumaan. ;)
Seuraava ajankohta on tosiaan 8.5. klo 18:00, ja sama linkki toimii kuin tälläkin kertaa oli. 8-) Mikäli sulla ei linkkiä ole tullut spostiin niin tarkistelkaapas onko sähköpostiosoite rekisterissä oikein ja jäsenmaksut maksettu ;)
Juttua riitti äijillä , niin paljon että jäin vain kuuntelemaan. Pikku vinkkinä mikit vois pitää kiinni , silloin kun ei puhu,kiertäis ääni vähemmän.Ainakin mulla ääni kiersi ja puhe tuli pätkissä.
Joo kiitokset minukin puolestani.eka kerta mulle tämmösessä miittinkissä,meni ihan ok.ja olihan hauska kiduttaa porukkaa,eritoten A-V:ta itäautoilla,Volvoilla ja muilla karmeuksilla ;)
Seuraavassa meetissä on meille sekäkäyttäjille hyvä cocktail tulossa. Skoodaa, varrea, marinaa, porvari ja valtra vaatimaton...
Tänään tein koekuvauksia tuolla muorilan verstaan nurkissa ja aika kaameita otoksia tuli. Pitää keksiä joku tapa, että saa jotakin siedettävää dokumenttia... muuta kuin pimeyttä, kirkasta valoa tai kiroilua, kun meinaa kaatua kaikkiin romuihin. ;D