pöprpör 2 3 - Pekan moporojekti
Uudet peilit laitoin sovittaen ja tollasen hienon biltema telineen proppasin lattiaan.

Porukka ottaa pyöriä kovaa tahtia ajoon, mää laitoin oman palasiksi, olenkohan ymmärtänyt tän kevät jutun jotenkin väärin...?

Suikasta tuli mun käsittelyssä ton näköinen ennen kun sai lähteä seuraavalle.

Nyt odottelee laittamista tollanen

Nyt odottelee laittamista tollanen

No ei oikein näy noi vanhat kuvat, mutta tollanen jammusta on tässä kesän mittaan kehittynyt

Tänään pääsi avarretut putket paikkaansa ja rikkaalla käyminen tuntuu olevan historiaa 8-)

Tänään pääsi avarretut putket paikkaansa ja rikkaalla käyminen tuntuu olevan historiaa 8-)
Kesäloman päättymisen kunniaksi muodostui pärrä uuteen uskoon ja mää jatkoin lomailua saiken muodossa. 
Täytyy todeta, että onneksi oli kunnon ajokamat ja umpipotta...

Nyt aletaan olla jo plussan puolella, maanantaina alkaa olkapään kuntoutus kohti työkuntoa.

Täytyy todeta, että onneksi oli kunnon ajokamat ja umpipotta...

Nyt aletaan olla jo plussan puolella, maanantaina alkaa olkapään kuntoutus kohti työkuntoa.
Aijaijaijai.
Ilmeisesti ruumiin vammatkin jäänyt kolhuiksi, ettei luitapoikki ja kipsiä. Jne.
Rautaa saa aina pyörään uutta.
Minkätyyppinen tilanne?
Ulosajo?
Auto ajo pääölle?
Ilmeisesti ruumiin vammatkin jäänyt kolhuiksi, ettei luitapoikki ja kipsiä. Jne.
Rautaa saa aina pyörään uutta.
Minkätyyppinen tilanne?
Ulosajo?
Auto ajo pääölle?
Pari pikku murtumaa olkapäässä, nyt on jo käsi 20% käytössä, fysioterapia alkaa maanantaina.
Motarin rampissa edessä ajava teki äkkijarrutuksen, jonka seurauksena mulla meni etufillari sekunnin murto-osaksi lukkoon... Ei muuten mitään, mutta sen verran mun ajolinja muuttui suunnitellusta ja kohdalle osui urakorjauksen reuna ja sitten mentiin! Jarrutus jälkeä oli reilu 2m ennen korjausta, korjauksessa alle 15cm. Silti koen olevani kovin onnekas.
Motarin rampissa edessä ajava teki äkkijarrutuksen, jonka seurauksena mulla meni etufillari sekunnin murto-osaksi lukkoon... Ei muuten mitään, mutta sen verran mun ajolinja muuttui suunnitellusta ja kohdalle osui urakorjauksen reuna ja sitten mentiin! Jarrutus jälkeä oli reilu 2m ennen korjausta, korjauksessa alle 15cm. Silti koen olevani kovin onnekas.
Liikenteessä aina sattuu ja tapahtuu, vaikka kuinka varuillaan olisi.
Pää asia, että hengissä on ja hoidot onnistuu.
Pistäähän se silti varmasti vähän vituttamaan :-X
Pää asia, että hengissä on ja hoidot onnistuu.
Pistäähän se silti varmasti vähän vituttamaan :-X
Pikaista toipumista ja toivottavasti olkapää tulee normikuntoon [ch128077][ch128170].
T.Jari
T.Jari
Onneksi ei käynyt pahemmin. :o
Talvi aikaa parantua ja keväällä toivottavasti ajokunnossa...? 8-)
Talvi aikaa parantua ja keväällä toivottavasti ajokunnossa...? 8-)