Näin AMC:n liikenteessä
Kerran kanssa ajellessani näin ihan niin kuin nappisilmä caanon korjaamon nurkalla. Ja ei muutakin auto ympäri ja kattomaan tarkemmin. Ukko tuli jutulle, oli siskon auto tuotu laitettavaksi. Käski tupakkitauoltaan tulla kattomaan halliin järjettömyyttä, mitä oli tekemässä: kavensi rekan koppia. Haukuttiin siinä sitten Eeuu ja komissaarit ym. "Hyvillä mielin" jatkoin matkaa eteenpäin... :o
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
En varsinaisesti liikenteessä nähnyt.
Mutt ayhden hallin pihassa, taitaa olla jopa joku vanha autokorjaamo.
Tuolla Tuusniemi-Karvio välillä, Kosulan ja Rahulan kylien välimaastossa.
-64/65 American.
Toki pitkän työpäivän päätteeksi nälkäisenä ajellessa kotio päin, saattoi olla harha kuviakin ja ihan joku muu laite, räntääkin satoi taivaalta ja sen auton päälläkin 5 cm :P :P
Oliskohan Kuittisen plantaasilla röhötellyt.Siellä oli joskus myös -66 American.Ja Kuittisella oli se huopakatto-Rebelkin joskus.
Äsken bongasin itseni ja American STW:n Iisalmessa katsastuskonttorin pihalla. Rambler taas katsastettu huomautuksitta. Vähäistä on "talvijenkkeily" nykyään täälläkin päin ja Rambler-mies on tuon homman kanssa aivan yksin. Mutta periksi ei anneta ;).
Pohjosessa käydessä paluumatkalla Pellon yläpuolella olevan ST1 pihassa oli tankilla FSJ Wagoneeri. Minä tietysti jarrutin ja etsin sopivan kääntöpaikan, mutta kun olin aseman pihassa niin Jeeppi oli jo hävinnyt vissiin yhdelle sivutielle.
Nyt äsken lauantaina Pirkkahallin kohilla moottoritiellä trailerin päällä vispipuuron värinen Ambassador jossa kettinki-maski
Jaa, on se Meri-Maskun Ambo taas vaihtanut omistajaa. Mikäs sen kaverin nimi nyt oli ketä sen laittoi takas tien päälle??? Täältä Turun seudulta se oli.
Jaa, on se Meri-Maskun Ambo taas vaihtanut omistajaa. Mikäs sen kaverin nimi nyt oli ketä sen laittoi takas tien päälle??? Täältä Turun seudulta se oli.
Ei vaihtanut omistajaa.
Raumalainen vai porilainen, omistaja muutti Suonenjoelle ja toi mukanaan.
Krister Suokuusi tai jotain, oli jossain vaiheessa omistaja.
Mutta Tommi Järvenpää ollut jo useamman vuoden omistaja.
OT.
Se Classici, joka Mawellakin oli, joka mullakin oli, on aikoinaan ollut myös Tommilla.
Ja tuo minun -66 ambo, on joskus myös ollut Tommilla.
Ihan merkkiharrastaja siis :)
Tämä kevät näyttää alkavan hienosti näiden Javelin havaintojen suhteen. Viime viikonloppuna näin Tampereella Kostin ex-javelinin ja tänään tuolla Ilmajoella yli 40 vuotta samassa perheessä olleen 70 - mallin Javelinin. Tätäkään autoa en ole nähnyt koskaan aiemmin liikenteessä. Kyseessä siis IHV-30 eli tämä auto:

Pari nuorta miestä autolla oli matkassa ja kuulemma on samassa perheessä edelleen. :)

Pari nuorta miestä autolla oli matkassa ja kuulemma on samassa perheessä edelleen. :)
Seinäjoen Rengonharjulla tänään.

Harraste ajoneuvoparkkiin kertyi komea rivi autoja, mutta Juhan ja Jounin autot kiinnittivät jostain syystä parhaiten minun huomioni.
Kisa-autoista tietysti tämä:

Harraste ajoneuvoparkkiin kertyi komea rivi autoja, mutta Juhan ja Jounin autot kiinnittivät jostain syystä parhaiten minun huomioni.
Kisa-autoista tietysti tämä: