Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
"Oottaako pösö salaman iskua?"
Itse asiassa joo! Jos vaikka alkais kone toimiin Kuin salamaniskusta, kun sykähtikin niin kuin salaman iskusta!! ;D
Itse asiassa joo! Jos vaikka alkais kone toimiin Kuin salamaniskusta, kun sykähtikin niin kuin salaman iskusta!! ;D
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
meikä kruisailee edelleen lassella.
Ja meikä neonilla, säikäytti perkele kun alko vilkutteleen öljynpainevaloa mutta korjaantu onneks anturinvaihdolla
Mulla suikka rupes nikotteleen. Ok, kärjet ja konkan vaihdoin. Parani, mutta edelleen kun polkas enempi(ja uskokaa että sitä joutuu polkemaan et liikkus ;D) niin alko kökimään ja nyhtämään. Nooo, vaihdoin bensansuodattimenkin sitten,ORGGIS, mitä suuremmalla todennäköisyydellä. Ihan mielenkiinnosta tein "ruumiinavauksen":

Jeepistä tuli luovuttua. Maanantaina töihin"kolopallolla"

Ja farmi tuli ilmeisesti tilalle? :-?
Onks koukkuu? ;D
Elä hukkaa farmia het, kun kauan kesti hommata..
Onks koukkuu? ;D
Mulla on käyttöautona Lada 1200L vm88.On semmonen pirssi jolla on ollu ostajia ihan jonoksi asti,viimeksi yritti katsastusmies ostaa ihan pakolla sitä. Ja paremmalla puoliskolla on Honda hrv vm2000
Ja farmi tuli ilmeisesti tilalle? :-?
Onks koukkuu? ;D
Jep, näin pääsi käymään. 8-)
Koukkua ei oo. (Siis vielä asennettuna. Moinen kyllä tontilta löytyy)
Tulikohan hommattua lisää ongelmia itselle: Baijerilaisen Mutteri Werstaan sharknose 518i, korimalli e28... Siivon oloinen peli kylläkin
Mulla kans tollane E28 käyttiksenä, onhan siinä jotain kohallaankin, eli 6rivissä, ruopii takaa, vaihtaa vaihteet ihan ite :D eikä konttorin setäkään löytäny ku yhen mukamas väljän nivelen ::)