Näin AMC:n liikenteessä
Ei ollut liikenteessä...
Ajoin Humppilan ohi Helsingistä päin Poria kohti ja myös toiseen suuntaan.
Siinnä on se Suomen Telakoneen halli, piha täynnä kaivinkoneita.
Siitä seuraava halli etelään päin, pienempi harmaa, melko yksinään seisoo keskellä peltoa piha tyhjänä.
Tai melkein tyhjänä.
Joku auto siinnä pihassa seisoo , minulle tuli mieleeni -65 Classic, mutta en oo varma oliko.
Sen mitä tielle näkyy, niin pitkään seisseen näköinen projekti.
Siitä seuraava halli etelään päin, pienempi harmaa, melko yksinään seisoo keskellä peltoa piha tyhjänä.
Tai melkein tyhjänä.
Joku auto siinnä pihassa seisoo , minulle tuli mieleeni -65 Classic, mutta en oo varma oliko.
mulla kävi sellanen viime hetken bongaus, ajelin tässä eläinlekurille Heavyä matkatarkistukseen ja vastaan tuli A-teemanen SC/Rambler. Siis ei hitto katoin pitkään ja ajon melkein keskijakajaa päi.. :D
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Ei ollut liikenteessä...
Tai melkein tyhjänä.
Et nähnyt väärin. Käytiin Sammyn kanssa lokakuussa siinä pihassa kurkkaamassa. Taitaa olla joku harrastetalli,
sen oloista kalustoa pihassa.

Kangasalta bongasin tälläsen Xn
Oh-hoh!
Oisko uustuontia?
Oisko uustuontia?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Kyselen huomenna autosta tietoja , jos omistaja on se keneksi luulen , tulee melko varmasti myyntiin.
Hieno Matador kupee!
ei varsinaisesti liikennebongaus mutta H:linnan terminaain pihalle on juuri tupsahtanut -66 American 440.vakoilin sen verran että sitruunankeltaisen kärryn konehuoneessa oli H-hoodin täysmoottori.
eiku taiskin olla limenvihreä.
ei varsinaisesti liikennebongaus mutta H:linnan terminaain pihalle on juuri tupsahtanut -66 American 440.vakoilin sen verran että sitruunankeltaisen kärryn konehuoneessa oli H-hoodin täysmoottori.
eiku taiskin olla limenvihreä.
Hieno matadoori, kyllä noita tänne lisääkin sopii.
Rambler American STW -67 laatuvaunulla tuli käytyä Oulussa paikallisessa jenkkiautonäyttelyssä lauantaina.Lähes 500 km reissulla ei näkynyt juuri mitään vanhempaa ajokalustoa,mutta näyttelyn pihalle huristeli keltainen Pacer.