Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
mua vois kiinnostaa tuo, muttei itellä ole taitoa eikä aikaa rakennella moista. oliskos joku kiinnostunut tosiaan pientä korvausta vastaan tekemään kolmivärisen ja tuon oman romun varusteilla...? ;)
Tuollaisen tekemiseen menee noin 350 työtuntia. Hartsikori antaa oman kertoimen siihen. Ilman alveja ja ver...jaa tekee osineen ja tarvikkeineen 5500€ puolen vuoden toimitusajalla. Ok? ::)
mua vois kiinnostaa tuo, muttei itellä ole taitoa eikä aikaa rakennella moista. oliskos joku kiinnostunut tosiaan pientä korvausta vastaan tekemään kolmivärisen ja tuon oman romun varusteilla...? ;)
Tuollaisen tekemiseen menee noin 350 työtuntia. Hartsikori antaa oman kertoimen siihen. Ilman alveja ja ver...jaa tekee osineen ja tarvikkeineen 5500€ puolen vuoden toimitusajalla. Ok? ::)
Juuso voi olla halvempi.
heh ;) jos pyöritään noin pilvissä niin taidan rakennella ite.. ;D
Mä olen sentään edullinen rakentaja. FCMA:n sivuilla 1:24 kilpaminin rakentamisesta pyydettiin 20k € ;D
Kunnollisen mallin tekemiseen palaa aikaa, tupakkia ja hermot sekä paljon öljyä :)
Onnittelut sille rakentajalle, 1:1 auton saisi halvemmalla. :D
Eroaako muuten 70 ja 71 mallit toisistaan mitenkään?
Jotain pieniä eroja löytyy juu, lähinnä sisustassa ja koristelussa - muttei mitään kauhian näkyvää tässä mittakaavassa. Tosin mulla Horna on käytännössä 1971 mallinen myös detailien osalta.