AMC:t medioissa
Uus Amerikan Rauta kolahti tänään luukusta. Kuvat kattelin läpi ja bongasin Ristiharjun Hornetin, Cosan Javen ja kerhon rivistä sen siistin Americanin mikä näytti olleen ko. lehden päätoimittajan entisiä. :)
Ja olihan tuo Ristiharjun auto kasissa ja...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
juuh, on kyllä edustava laite. 8-)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
Muscle Car Reviewissä 8/13 viritellään 401 kasista 459 heppaa ja vääntöä reilusti lisää.
Tuli V8-magazinen tilauskin taas kerran irtisanotuksi, jotenkin vaan ei ole viime aikoina jutut sytyttänyt.
Pitäisköhän tilata jotain tilalle vai olisko hetken aikaa ilman.
Olisko tuo Amerikan rauta lehti tilaamisen arvoinen?
Pitäisköhän tilata jotain tilalle vai olisko hetken aikaa ilman.
Olisko tuo Amerikan rauta lehti tilaamisen arvoinen?
Mullakin samaa ongelmaa,kaikki lehdet rupee tympiin.Tilattuna tulee kummatkin Mobilistit ja Klassikot joka olis tarkoitus perua,tota Amerikan rautaa kans vähän ajatellu.Ennen Mobilisti luettiin samana päivänä läpi,nyt huomasin että uusin on lukematta vaikkat uli jo pari viikkoo sitten.
Amerikan Rautaa suosittelen. Kasikin tulee kun ei kehtaa tilausta lopettaa se kun on tullut jo 80-luvulta saakka.
Kyllä toi Veekasi on vieläkin ihan hyvä lehti. Se on kuitenkin se oikea benchmark jos vertaillaan jotain jenkkiautoihin littyvää lehteä johonkin. Pitkä historia taustalla on kerännyt taatusti vastustajia kuten kannattajiakin ja moni vastustaja on etenkin netissä äänekkäämpi kuin puolestapuhujat. Mä diggaan niin perusautojutuista kuin ison rahan projekteistakin, hienoa saada varieteettiä ja tämän meidänkin merkin autot ovat olleet ihan hyvin edustettuina lähivuosina (vrt. '80-'90 luvut). Saas nähdä onko seuraavassa lehdessä myös ;)
Pidän kuitenkin myös uudesta Amerikanrauta lehdestä sillä fiilis luettaessa on pitkälti sama kun noita wanhempia veekaseja tutkiessa, mutta pidän tosiaan myös Retrosta, Primeristä ja Spinneristä. Ridin' & Drivin on myös melko usein irtonumerona osteltu ja eikä mulla Mobilistiakaan mitään vastaan ole (on vaan turhan sekava omaan makuun).
Mä diggaan siitä että noita lehtiä on monta ja kaikissa hiukan erityylinen lähestymistapa tuttuun asiaan. ;)
Pidän kuitenkin myös uudesta Amerikanrauta lehdestä sillä fiilis luettaessa on pitkälti sama kun noita wanhempia veekaseja tutkiessa, mutta pidän tosiaan myös Retrosta, Primeristä ja Spinneristä. Ridin' & Drivin on myös melko usein irtonumerona osteltu ja eikä mulla Mobilistiakaan mitään vastaan ole (on vaan turhan sekava omaan makuun).
Mä diggaan siitä että noita lehtiä on monta ja kaikissa hiukan erityylinen lähestymistapa tuttuun asiaan. ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
Uudes Ridin&Drivin lehdessä (4/13) näky olevan mun "Hanson" Big Wheels jutussa,tosin vuosmalli oli arvioitu väärin.30-luvun vehkeeksi veikkasivat.
Ei lehtdistössä, mutta telkkarissa, kylmiä väreitä tuli, Coca-Cola -mainos pyörii just nyt toosassa ja siinä hieno Grand Wagoneer!!!